2014. július 30., szerda

Körömlakk TAG mix

Nagyon megtetszett ez a tag, vagyis kérdezz-felelek, amit Eleninél láttam először. Ma ezt olvashatjátok nálam.

1. Melyik a kedvenc fedőlakkod?
Az abszolút kedvenc sima fedőlakkom, ami nem glitteres vagy effekt fedőlakk, az egyértelműen az NYC Turbo Dry Top Coat. Szerencsémre nemrég kezdhettem meg egyet, de ha elfogy és már nem lehet majd kapni, akkor kipróbálok majd valami mást, és remélem meg is fogom találni az igazit, amit nem vonnak ki pillanatok múlva.

2. Kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
A kedvenc körömápolóm az Avon nail experts strong results körömerősítő folyadéka. Hosszú ideje ezt használom, és nekem nagyon tetszik. Az Avon Gel Strength alaplakkot szoktam használni, az is nagyon jót tesz a körmeimnek.

3. Glitter vagy matt?
Inkább glitter, bár ha könnyebb lenne lemosni, gyakrabban kennék fel glittert. :)

4. Milyen körmös terméket vásároltál utoljára?
Két körömlakkot, egy gyönyörű Moyra rózsaszínt (Gel Look 901 Sophie) és egy szintén szépséges nude Models Own lakkot (Utopia).

5. Kedvenc körömlakk márkád?
Flormar, Barry M, China Glaze, bár ez utóbbi nem olyan jó tartós, mint a két másik, pedig nagyon szép színeik vannak.

6. Sötét vagy világos színek?
Kedvtől függ, van amikor sötét körmökkel szeretnék hódítani, máskor a világosabb árnyalatok állnak közelebb hozzám, és van amikor az élénk színeket részesítem előnyben.

7. Hogyan neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatod? (hobbi, szenvedély, függőség, stb.)
Ami azt illeti, szerintem ennél sokkal rosszabb "függőségek" is vannak, és mivel nincs olyan nagyon sok körömlakkom, illetve hasonló színeim sem nagyon, így szerintem ez még belefér a hobbi kategóriába. Pláne, hogy munka mellett nem sok kedvem/időm/energiám van az újabb lakkok beszerzésére.

8. Kedvenc tavaszi/nyári/őszi/téli körömlakkod?
Tavasszal előszeretettel használok pasztell színeket, nyáron inkább a feltűnő, neonos, vagy élénk színek a dominánsak, ősszel/télen pedig a sötétebb, az évszak hangulatához passzoló árnyalatok (sötétkék, bordó, burgundi, stb.) után nyúlok. Ettől függetlenül előfordul, hogy más színekhez van kedvem, nem számít éppen milyen évszakot írunk.

9. Készítettél már franken lakkokat?
Egyszer próbálkoztam franken fedőlakkal, de szörnyű volt a végeredmény, úgyhogy soha többet.

10. Mennyi lakkod van?
Egy híján száz.

11. Melyik márkából van a legtöbb körömlakkod?
Flormar, Barry M, China Glaze, Moyra. Ezekből van most a legtöbb.

12. Mi van a körmödön most?
Jelenleg éppen semmi, de mire kikerül a poszt, már nem lesz igaz. *A lila manikűr volt még  a körmeimen ma is, amit tegnap posztoltam.*

13. Hogy állsz a francia manikűrrel?
Sehogy?! Nem vagyok odáig érte, ez engem abszolút nem hozott sose lázba.

14. Kedvenc textúra/finish?
Szeretem a homoklakkokat is, de nekem a krém finish a kedvencem. Sok dologgal fel lehet még dobni. :)

15. Nehezen dobod ki a már használhatatlan lakkokat?
Igen, ha nagyon szerettem. Igazából van néhány lakk, amiket úgy érzem nehéz lenne pótolni, mondjuk ami már nem kapható, és van 1-2, amit szívesen újra is vásárolnék, ha elfogyna.

Hogy tetszett a mai poszt? Ha kitöltitek, linkeljétek, szívesen olvasnám, ti mit válaszolnátok a kérdésekre!

2 megjegyzés:

  1. Megnyugodtam, hogy nem csak nekem nem megy a franken lakk :D
    Majd az Essence BTGN-jét próbáld ki, én imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nekem teljesen megfelelnek a boltban kapható lakkok, kotyvasztani inkább a konyhában szeretek :D

      Törlés