2014. július 28., hétfő

Music of my life, avagy a 25 dal az életedből tag

A napokban kezdődött a legújabb tag terjedése itthon, a blogvilágban, ami nem más, mint a 25 dal az életedből. Nagyon megtetszett Eleninél, és gondoltam kitöltöm én is. Fogadjátok szeretettel! :)

1. Melyik az a dal/zene, ami a gyerekkorodra emlékeztet?
A Micimackó volt a kedvenc mesénk tesómmal, imádtuk. Ez pedig egy jó kis Micimackós dalocska volt. :) Mi anno kiosztottuk a főbb szerepeket magunk között, bár a valóságot nem fedte minden esetben a "szereposztás", én voltam Micimackó (én meg allergiás vagyok a mézre, natúr formában, sütibe már mehet), tesóm Füles, anya Malacka, apa pedig Nyuszi, aki valóban imád kertészkedni. :)

2. Melyik az a dal/zene, ami az exedre emlékeztet?
Azt hiszem ilyet nem tudnék mondani.

3. Melyik az a dal/zene, amiről a szüleid jutnak eszedbe?
Nekem szüleim kapcsolata olyasmi, ami példaértékű, nagyon hosszú ideje vannak együtt, és szeretik és tisztelik egymást. Egyszer én is ilyen kapcsolatban szeretnék élni majd valakivel. És itt most nem a dalszöveg a lényeg, hanem az, hogy anyuék is szeretik ezt a U2 - Mary J. Blige dalt.

4. Mutass egy dalt/zenét, ami megnyugtat!
Legtöbbször, ha nyugtató zene kell, akkor általában azért kell, mert ideges vagyok, így a legjobb, ha ilyenkor kidühöngöm magam, és mivel mással lehetne ezt megtenni a legjobban, mint egy kis zúzással? :)

5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor meghallod?
Ez nagyon jó kis zene, szeretem hallgatni, ha jó a kedvem.

6. Melyik az a dal/zene, ami egy jó barátodra emlékeztet?
Nem tudom miért éppen ezt választottam, de jó kis dal. P!nk mindig jó dalokkal rukkol elő.

7. Mutass egy dalt, ami az előző nyárra emlékeztet!
Rita Orát már egy ideje nagyon kedvelem, nagyon jó hangja van, és ez a nyári hangulatú szám is sűrűn hallgatott darab.

8. Egy dal, ami az első szerelmedre emlékeztet.
Na, erre megint nem tudok mit mutatni, nem igazán kötöm a zenéket, dalokat emberekhez.

9. Egy dal, ami reményt ad.
Mert, ha ezt meghallgatom, én is úgy érzem, hogy igenis menni fog minden, még ha elsőre nehéznek is tűnik. Mert harcos vagyok. :)

10. A kedvenc bandád egyik száma.
A Maroon 5 már nagyon régóta, indulásuktól számítva nagy kedvencem, az első számuk is abszolút favorit, de ezt is sokszor hallgatom.

11. Egy zene a kedvenc filmedből.
Az Operaház fantomja az egyik kedvenc filmem (a Büszkeség és balítélet 2005-ös verziója mellett). Amikor megjelent, még gimibe jártam, és Kaposváron tanultam. Sajnos mivel kisváros, így legalább 2 hónapot kellett várnunk, mire elkezdték vetíteni ott is. Kétszer is megnéztem, annyira magával ragadott. Megvan a dvd és a cd is. :)

12. Melyik az a dal, amit legutóbb hallgattál?
Többször is hallottam már ezt a dalt, mire megtudtam, hogy ez a The Killers új száma. Imádom. :)

13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
Ehhez a ponthoz megint nem tudok mit linkelni, egyszerűen semmi ilyesmi nem jut eszembe.

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
Jelenleg egyedülálló vagyok, így aztán ilyet nem tudok mutatni.

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz.
Ehhez azt hiszem nem kell hozzáfűznöm semmit, jó kis dal, szeretem ezt is, bár egy időben túl gyakran hallottam.

16. Egy dal, ami megríkatott.
Amikor a mamám meghalt tavaly, gyakorlatilag bármilyen szomorú zenén el bírtam sírni magam.

17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
Nagyon szeretem Santana-t (köszi anyu, hogy "megfertőztél" :D), ez a legújabb dala, amiből is a spanyol verzió a legjobb, annyira jól hangzik, a ritmus meg csak jön magától a lábamba. Mindig táncolni lenne kedvem, ahányszor meghallom. :)

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod.
A Dirty Dancing 2-ben hallhattuk ezt a szintén Santana közreműködésével készült dalt, és imádom, nagyon szép szám.

19. Az első dal a zenelejátszód listájában.
Mivel nemrég cseréltem le a zenetáramat, így egy elég friss dal az első, plusz még névsorban is van.

20. Az utolsó dal a zenelejátszód listájában.
A névsor miatt ez lett az utolsó. A Thirty Seconds To Mars is a kezdetektől kedvencem, és volt olyan szerencsém, hogy már élőben is láthattam őket. Ha szeretitek őket és van lehetőségetek, mindenképp látogassatok el egy koncertre, megéri! :)

21. Melyik most a kedvenc dalod?
Most sok új kedvencem van, például ez itt. 

22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
Na, ilyen se volt még.

23. Egy dal, amit ki nem állhatsz.
Ide most nem posztolnék semmit, elvégre szerintem ez a tag nem arról szól, hogy utálkozzunk össze-vissza. Passzolnám.

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.
:D

25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.
Most ez is nagy kedvenc, szeretem hallgatni.

Ennyi lett volna a 25 dal az életemből (mínusz amihez nem tudtam mit linkelni nektek). Van ezek között olyasmi, amit ti is nagyon szerettek?

4 megjegyzés:

  1. De jó! :) Szeptembertől én is Kaposvárra fogok járni főiskolára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) jézus, hogy repül az idő! :D

      Törlés
  2. Vicces, mert ezt a TAG-et én találtam ki. :D Még tavaly novemberben tettem ki és akkor talán ketten töltötték ki. most meg minden nap látom valahol. :D

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/11/tag-25-dal-az-eletedbol.html

    Eredetileg egy FB kihívás volt, hogy 25 napon át ki kell tenni 1 dalt az üzenőfaladra. :)

    Örülök, hogy kitöltötted, olyan jó olvasgatni-hallgatni őket. :) Úgy tűnik a zenei ízlésünk is eléggé megegyezik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó! örülök, hogy szereted ezeket a zenéket, jók is! :D

      Törlés