2014. július 29., kedd

NAILS OF THE DAY: Lavender Love

Ma egy  nagy kedvenc lakkozásomat hoztam el megmutatni, ami egyrészt az egyik kedvenc lakkommal készült, másrészt nagyon megtetszett a végeredmény. 
Ezt a lila Flormar lakkomat régen vettem már, de azóta is nagy kedvencem. Főleg tavasszal és nyáron kerül középpontba. Általában önmagában viselem, vagy az Essence Colour&Go Space Queen-jével a gyűrűsujjaimon. Így már többször is láthattok itt. :)
Ma viszont a Rimmel Space Dust lakkal dobtam fel, ami szerintem nagyon jól illik hozzá. Bár maga a két szín eltérő, azért mégis feldobja. Lehet legközelebb a gyűrűs és középső ujjaimra fogom felfesteni a Rimmel lakkot. Lámpafényben szikrázik, gyönyörű!

A Flormar lakk a Pretty kollekció P19-es darabja, ami azóta, hogy megvan nekem, már lassan a feléig fogyott, és még mindig nem kezdett el sűrűsödni! Plusz tartós is, és nem az a lila szín, ami rózsaszínes, azok nem tetszenek. Nekem ez a tökéletes levendula lila, vagy ha szimplák akarunk lenni, akkor világos lila árnyalat. :)

Hogy tetszik nektek ez a manikűr?

8 megjegyzés: