2014. július 21., hétfő

NAILS OF THE DAY: Mint gradient

Ma egy színátmenetes manikűrt hoztam nektek, mégpedig a héten elkészült fehér-menta kombinációban. Szeretem ezeket az egyszerű lakkozásokat, és a végeredmény is igazán jól tud kinézni. :)
Két réteg fehér lakkra vittem fel alapozószivacs segítségével a mentát, és igazából mattra szántam, de valahogy már nem szuperál a matt fedőlakkom, így aztán olyan félig mattnak lehetne nevezni.
Kicsit sokára készültem el vele, ezért a fények nem a legjobbak, de így is jól kivehető azért az átmenet. Nekem nagyon tetszett, az irodában is megdicsérték.
A plusz pozitívuma pedig nem más volt, mint a tartóssága! Szerda este készültem el vele, és vasárnap este mostam csak le, vagyis 4 napig bírta. :)

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Szeretitek a színátmenetet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése