2014. július 2., szerda

NAILS OF THE DAY: Neon Nautical

Ma egy számomra nagyon kedves manikűr bemutatásán van a sor. A hét elejét indítottam ezzel az igazán nyári manikűrrel, ha már nem lehetek a tengerparton, de még a napon sem.
A tengerészes manikűr már hosszabb ideje a listámon volt, és annyira örülök, hogy megcsináltam, mert leszámítva, hogy a csíkok miatt tovább tart elkészíteni, abszolút megérte, mert nagyon egyszerű, de mutatós manikűr.
Talán bal kézzel most még ügyesebb is voltam, mint a jobbal. :) A rózsaszín lakk a Flormar Super Neon Colors kollekció N008-as neon pinkje (tudom, a képen ez nem túl szembeötlő, de élőben higgyétek el, neon), az ezüst csillámos a Lovely Moulin Rouge trendkiadásból van, a 14-es számot viseli. A kék a Barry M Navy, és a fehér a Flormar 310-es.
IMÁDOM! Csupa nagy betűvel. Nem lett tökéletes, de ezt egyáltalán nem bánom, mert így is a szívembe lopta magát. El tudom képzelni nyaralásra, a nagyvárosba, a strandra/tengerpartra, szóval bárhová.  Ezüst helyett arany lakkal is érdemes kipróbálni. :)

Hogy tetszik nektek? Viselnétek?

16 megjegyzés:

  1. Szerintem fantasztikus lett, főleg ezzel a rózsaszínnel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! én is úgy imádtam, nem nagyon akartam megválni tőle :P

      Törlés
  2. első látásra szerelem! én is IMÁDOM! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon- nagyon tetszik! Imádom az ilyen stílusú manikűröket :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan üdítő ez a rózsaszín, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Naaagggyon durván jó lett a mani! Remélem jelentkezel a heti Nailland játékra vele.:) Bár azt nem tudom hogy mindegyik lakknak Naillandesnek kell lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, ez nem követelmény elvileg. :) viszont köszönöm az ötleted, nem is jutott eszembe. :D jelentkeztem!

      Törlés
  6. nagyon tetszik:)) imádom a tengerészes mintákat meg a rózsaszínt úgyhogy tökéletes:D

    VálaszTörlés