2014. július 10., csütörtök

OUTFIT: Back on track

Újra egy kis outfit-tel örvendeztetlek meg titeket ma, mégpedig a pénteki szettemmel. Felavattam az új kék blúzomat, amit júniusban vettem és láthattátok már rajtam a szerzeményes posztban is.
A hajamat kivasaltam ez alkalommal, és némi kiegészítőt is feltettem. Sajnos ilyenkor reggel kifejezetten nehéz dolgom van, ha normális képet szeretnék készíteni. Egyrészt pont besüt a nap, ha nincs elbújva, másrészt pedig nem sok időm jut kattintani, legtöbbször meg is feledkezek róla. :P
És, mivel nem szántam külön posztot a körmeimnek sem, így most megmutatom nektek. Ez a Moyra Vivid Sand Orange Love, ami annak ellenére, hogy narancssárga (annak is nagyon élénk, vibráló szín), nagyon bejön. Szülinapomra kaptam tesómtól és nagyon tetszik. A Lovely Ibiza 3-as lakkjához nagyon hasonlít, csak ezt bármikor nyugodtan használhatja az is, aki a természetes körmökben hisz.

Hogy tetszik a mai bejegyzés? Szeretnétek több outfitet látni?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon csini vagy Drága Lilla :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett ez a szett,legjobban a felső tetszik :) Amúgy milyen árnyalatú a hajad ? Csak mert nem rég bejelentkeztem a White Hairbe,és hasonló színt szeretnék kapni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) nekem ez az eredeti hajszínem, sajnos nem tudom megmondani milyen árnyalat, de ha gondolod írj egy e-mailt és kiderítem fodrásztól, milyen árnyalatnak nevezné. :)

      Törlés
  3. Már mindegy,megmutattam a white hairben a fodrász csajnak az árnyalatot,és kikeverte nekem,állati lett :)))) Azért köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ez jó hír! örülök, hogy jól sikerült! :)

      Törlés
  4. Igen,már magabiztosabban ajánlottam a barátaimnak is a szalont,mert teljes mértékben meg vagyok elégedve a WH dolgozóival :) Fodrász lányka is aranyos volt,recepciós fiú is kedves volt és segítőkész,jól éreztem ott magam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy pozitív élménnyel távoztál :) én azt gondolom, hogy a jó fodrász nagyon fontos :D

      Törlés