2014. július 25., péntek

OUTFIT: Pink Owl Shirt from HiCustom

Ma egy számomra nagyon kedves poszt következik, méghozzá azért, mert nagyon szerettem ezt az outfitet. Sportos, kényelmes és nagyon úgy érzem, hogy én vagyok. Azt hiszem, ez egy nagyon kedves outfitem lesz, amit sokszor fogok előszeretettel hordani.
Nem tudom, mennyire tudjátok rólam, de imádom a baglyos dolgokat, és az állatot is nagyon. Hogy miért, arra nem tudnék válaszolni, egyszerűen így van, aranyos állatoknak tartom őket. :) Már elég sok olyan dolgom van, amin valamilyen formában visszaköszönnek szerettet baglyaim. :) Kulcstartó, mobiltok, kis díszfigurák, ilyesmi.
Már nagyon régóta kerestem olyan felsőt, pólót is, amin bagoly vagy baglyok vannak, de sosem jött velem szembe egy olyan, ami igazán megtetszett volna. Ekkor jött képbe a HiCustom.net, akiknél megtervezhettem a saját pólómat. :) A tervezésen felül előre elkészített pólók közül is válogathattok, sőt, különböző ajándéktárgyakat is megdizájnolhattok.
Nagyon sok felsőt terveztem,köztük 3-4 baglyos verziót is, és megkérdeztem anyu és tesóm véleményét is, hiszen ők már nagyon jól ismernek, tudják mi az, ami tényleg jól állna, és igazán én vagyok. Ez volt a személyes kedvencem, és megrendeltem.
Nagyon meg vagyok elégedve, mind a színnel, a mintával, és az anyaggal is. Maga a méret S-es, ez a legkisebb elérhető méret, ezért gondoltam, hogy ez egy kicsit lezser póló lesz majd, így pedig az S-es méret megfelel majd. Kínában van a székhelyük, a rendelést követő néhány munkanap múlva már utána is nézhetünk a csomagunknak a nyomkövető rendszerben, mind az international kínai, mind a magyar posta rendszerében (ez utóbbi kicsit kevesebb infót tartalmaz), így kiszámítható, hogy körülbelül mikor érkezik meg a csomag. Pontosan 3 hét alatt megérkezett hozzám, aminek nagyon örülök.
 Az outfit:
Felső - HiCustom.net
Rövidnadrág - Stradivarius
Óra - Ice Watch
Szandál - Tamaris
Hogy tetszik Nektek a mai outfit? Szeretitek a kényelmes, sportos összeállításokat? Mit gondoltok az egyedi pólókról?

6 megjegyzés:

  1. Nem igazán szoktam ilyen sportosan, lazán öltözködni, de Neked nagyon jól áll! :) A póló irtó aranyos *-* Én is imádom a baglyos dolgokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) én általában sportosan öltözködöm, de az új munkámhoz inkább az egyberuhákat és a csinosabb szetteket szeretem, szoknyákat, blúzokat. :) :D

      Törlés
  2. Szuper jól áll: ) nekem a macska bagoly a kedvencem ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!! :D nekem a gyöngy és a hóbagoly az abszolút kedvencek, de mindegyik fajta nagyon cuki :D

      Törlés
  3. Imádooom!
    Nem is csoda egy másik bagolymániástól mi?
    Én egy fülcsit vásároltam a napokban, hisz baglyokból sosem elég :D

    VálaszTörlés