2014. július 6., vasárnap

Pozitív percek #40

Már a negyvenedik pozitív percek bejegyzésnél tartunk, ami olyan hihetetlen, hiszen olyan, mintha csak tegnap kezdtem volna el ezt a sorozatot. És alapból is azt vettem észre, hogy folyamatosan azt mondom, hogy repül az idő, de tényleg így érzem mostanában. Ha így haladunk, a nyárnak is mindjárt vége lesz.
♥ elkezdtük a júliust ♥ neon tengerészes manikűr ♥ csinosan a munkában ♥ eseménydús hétvége ♥ új szerzemények ♥ Lovely lakk ♥ rájönni, hogy a jegeskávé nem az én világom (csak melegen szeretem a kávét) ♥ jól érezni magam a munkában ♥ újabb feladatokat kapni ♥ az új Somersby (blackberry) nagyon finom ♥ áfonyás jégkása 

A héten ezek okoztak nekem kellemes perceket. :)
Nektek hogy telt a hét?

4 megjegyzés:

  1. Sok sok jó élmény, nagyon örülök neki :)

    VálaszTörlés
  2. De finom lehet az áfonyás jégkása *.* Mondjuk én imádom a jegeskávét is, főleg így nyáron a melegben nagyon kellemes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó volt :D a népligetben vettem a lipót pékségben, szóval ha ilyen üzletet látsz, akkor érdemes benézni, h van-e ilyen ízben. 100 ft/dl áron van, és 3 dl a legkisebb, de magadnak töltheted ki :D

      Törlés