2014. augusztus 4., hétfő

TESZT: Baba kakaóvajas tetsápoló, avagy a kedvenc testápolóm mostanában

Ma arról a testápolóról lesz szó, amit az utóbbi időben a legtöbbet használok. Ez nem más, mint az Elenitől kapott Baba kakaóvajas testápoló.
A csomagolása nem valami kreatív, még lehetne rajta mit javítani, de nem is a külcsín a lényeg. Persze sokat számít ez is, mert amikor a boltban álldogálunk és tanácstalanok vagyunk, sokszor a külső is fontos tényező abban, melyik terméket visszük majd magunkkal.
Maga a testápoló eléggé folyós állagú, szóval óvatosan kell vele bánni, de pár használat alatt ki lehet ismerni a terméket. Halványbarna színe van és kakaóvajas illata, ami nagyon tetszik. Bevallom őszintén, nekem az illata miatt is kedvenccé vált, arról nem is beszélve, hogy a kakaóvajas testápolók segítenek a barnulásban is, így nyáron is ideális választás lehet egy ilyen testápoló.
Nekem nagyon száraz bőröm van, amit ha nem ápolnék megfelelően, bizony nem lenne szép, és puha. Ezért nekem kifejezetten fontos, hogy állandó használat mellett se tapasztaljak olyasmit, hogy egy testápoló nem hidratál kellőképpen. Szerencsémre ezzel a darabbal nagyon elégedett vagyok ilyen szempontból is. Állandóan ezt használom, és megfelelően hidratált marad vele a bőröm, pedig nincs feltüntetve rajta a "nagyon száraz bőrre" kifejezés. 400 ml-es kiszerelésben kapható.

Tehát, akinek hasonlóan száraz a bőre, annak is mindenképpen csak ajánlani tudom, hogy kipróbálja ezt a testápolót! És ami nem utolsó szempont, fele annyiba kerül, mint az eddig használt Nivea testápolóm, egészen pontosan 750 forintért láttam legutóbb a  dm-ben.

Ismeritek ezt a testápolót? Kipróbálnátok?

2 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam, de kifejezetten imádom a kakaó vajas testápolókat!:)) x
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor ezt mindenképp érdemes kipróbálni :)

      Törlés