2014. augusztus 26., kedd

Hangolódjunk az őszre!

Forrás
Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, nem az ősz a kedvenc évszakom. Ez leginkább azzal függ össze, hogy kezdődik egy új időszak, valami véget ér, és ismét vissza kell rázódni az iskolai teendőkbe. Én még csak füzeteket sem vettem, annyira nem szeretném, ha az eddig megszokott kis életmódom gyökeresen megváltozna. Merthogy ez fog történni néhány héten belül.
Forrás
Forrás 
Forrás
Viszont magát az őszt azért sem szeretem, mert jönnek a hűvös reggelek, napközben pedig már ismét meleg van, aztán este megint hűvös. Ez az átmeneti bolondos idő nem éppen hozza meg a kedvem semmihez. Kezdem is érezni ezt a lehangoltságot... Viszont azt nagyon szeretem, amikor a fák levelei a szivárvány színeibe öltöznek, hogy ezzel gyönyörködtessenek el minket. Ilyenkor kezdődik nálam a meleg teás és a forró csokis/kakaós időszak. :)
Forrás 
Forrás
Forrás
Ami az outfiteket illeti, ilyenkor sokkal inkább a kényelem a fő szempont nálam, és ahogy egyre közeledünk a télhez, úgy egyre inkább azt tartom szem előtt, hogy kényelmes, és megfelelő legyen a ruházatom (értsd: réteges). Imádom a lezser pulcsikat, ilyenkor már kizárólag pulóverekbe bújok én is, bár csak egy lezserebb pulcsim van, a többi azért jobban követi az alakomat. :)
Forrás
Forrás 
Forrás
Forrás
Hogy tetszett Nektek az őszi inspirációs gyűjteményem? Ti hogy álltok ezzel az évszakkal: szeretitek, várjátok már?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó:) Én teljesen őszi hangulatban égek már:D Nagyon várom!(Kivéve az esőt)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen, az esőből szerintem bőven kaptunk eleget az utóbbi időben :D

      Törlés
  2. Nem szeretem, nem várom. Nyarat akarok, mert alig volt és elvileg most is nyár van még, de az időjárás nagyon goromba (volt). Szóval már csak ezért sem.. :D utálok fázni, korán kelni és olyan sokára lesz még újra június :S

    VálaszTörlés
  3. Huu az utolsó előtti képen a lány hihetetlenül csinos!
    Nekem még az egyetem kezdetéig van egy hónap (október elsejével kezdődik Romániában), de azért már várom.
    Szeretem a nyarat, a kedvenc évszakom, de augusztus vége fele már ráunok és várom, hogy történjék valami új.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen! nagyon tetszik a szettje, én is szívesen felvenném, ha lenne valami ilyesmim :)
      kicsit irigykedek, bár nekem elég laza félévem lesz, szóval nem is olyan nagy gond, hogy munkából rögtön a suliba csöppenek :)

      Törlés
  4. Csodálatosak a képek, és én imádom az őszt, a tél után a második kedvenc évszakom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszenek a képek! :) én nagyon fázós vagyok, szóval nem szeretem a telet. :D

      Törlés
  5. A képeid láttán én még inkább várom az őszt :) Középiskoláig imádtam a könyvek és a füzetek illatát, az új tanszereket, egyetem alatt lehangolt voltam, hogy egy újabb félév :S Most az egyik kedvenc időszakom, persze eső nélkül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy meghozták a kedved a képek, amiket válogattam. :) én is hasonlóképpen érzek, már azt várom, hogy mikor jutok el addig, hogy a diplomám a kezemben legyen :D

      Törlés
  6. Nekem a kedvenc évszakom :D Mondjuk engem nem vár suli...:D És ilyenkor van a szülinapom és a legjobb fotó témák :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utóbbival egyet kell értenem. jó is, hogy mondod, szeretnék majd menni fotózni megint :D

      Törlés