2014. augusztus 1., péntek

Júliusi szerzemények

Ma a júliusban vásárolt/kapott szerzeményekről lesz szó. Ebben a hónapban már javában zajlik a munka, így minden napomat az irodában töltöm, munka után nincs kedvem és energiám nagy vásárlásokba bocsátkozni. :)
Az első hétvégén anyu feljött a városba vásárolgatni, és tesómmal mindketten vele tartottunk. Részemről mindenképpen sikeres vásárlás volt, hiszen kaptam egy csodaszép Tamaris cipőt, ami extra kényelmes, bőr és nem zajong az irodában, mint az arany színű szandálom. A Lovely lakk még azelőtt került hozzám, de ezen a képen igazán jól mutat. A szalvétát a H&M-ben vettem 125 forintért, nagyon tetszik a paisley-minta rajta.

Erre az azték mintás színes kezeslábasra a C&A-ban figyeltem fel, ahol csak 36-os méretben volt belőle, viszont nagyon tetszett és megkérdeztük az eladót, hogy meg tudná-e nézni, hogy melyik üzletben van belőle 34-es. Mivel volt ilyen fekete-fehérben is, tudtam, hogy az jó méret lenne, csak sokkal vidámabb a színes verzió. Szerencsémre volt az Aréna Plázában belőle, így amikor nap végén elváltunk elmentem érte.
Ezzel a fehér blúzzal már tesómmal való legutóbbi találkozásunk óta szemeztem, ugyanis megpróbáltatta velem, mert neki már van otthon egy feketéje. És nagyon tetszett, úgyhogy eldöntöttem, hogy megveszem.

Ezt a felsőt mutattam már nektek outfit bejegyzésben, a hónap elején adtam le a rendelést, és 3 hét alatt meg is érkezett. :) Nagyon örültem neki, azonnal felkaptam és lefotóztam anyuéknak. :D
A Lidl-ben egyre jobb és jobb dolgok vannak, és egyre több terméket lehet találni XS-es méretben is (vagyis az én méretemben), aminek nagyon örülök, mert sokszor szupi dolgokat kell otthagynom, amikre fájna a fogam. Sporttermékeknél gyakran van XS-es. A rövidnadrágot és a felsőt is már az egy héttel korábban megjelent katalógusból kinéztem, az ára valami nevetségesen jó volt, így nem is vacilláltam rajta sokat. A színe telitalálat!! Reggel nyitásra mentem, nehogy este 6-kor már csak hűlt helyét találjam, és második voltam a pénztárban is, és még a munkába is szokott időben érkeztem! Profizmus. :)
Végre eljutottam a Nailland-be is, ahol már vizsgáim óta nem jártam, ami több mint egy hónapja volt! :) Így nem sok lakkal gazdagodtam, amit nem bánok igazából, mert így is sok van. Több nude lakkot is kinéztem, de a Models Own Utopia győzött meg leginkább, na meg ez a Moyra Gel Look (901 Sophie) is nagyon megtetszett. A fehér nadrág már régóta kívánságlistás darab volt nálam, és a hónapban a Stradiavariusban találtam is egyet, ami tényleg szép fehér és mindenhol jól áll rajtam. Mondjuk vicces, hogy itt meg 38-as méretet kellett vennem... A Lidl-ben meg az xs-es a méretem. LOL
Egy egyszerű bordó ujjatlan felsővel is gazdagodtam, mégpedig a H&M-ből. Nagyon jó kis basic darab, és több stílusban is hordható. :)

Ti miket vásároltatok a hónapban?

10 megjegyzés:

  1. A fehér blúz nagyon tetszik! :) A szalvéta mintáját is imádom, nem lenne szívem elhasználni :D Én most próbáltam magam visszafogni a vásárlást illetően, mert a nyaralás miatt lenullázódtam, így június közepe óta egy ruhát sem vettem magamnak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszenek! :) a szalvétát még én sem bontottam meg, de ami késik nem múlik :)
      én is igyekszem csak olyasmit megvenni, ami tényleg szükséges.

      Törlés
  2. Egyik ruhában szebb vagy mint a másikban :) Élőben megnézném majd azt az egybe ruhát ami az első képen van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, nagyon drága vagy! :) köszönöm! na, akkor mikor legközelebb talizunk, legyen jó idő, és akkor ebben fogok menni :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik az overáll és a baglyos póló. :) A LIDL sport ruha kínálatát én is egyre jobban kedvelem. Ezen a héten is van sportmelltartó 1444ft-ért, de csütörtökön mikor arra jártam elfelejtettem bemenni, és amilyen népszerűek ezek a termékek, már biztos, hogy elfogyott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) igen, láttam. mondjuk sportmelltartóm van most elég, de sajnos tényleg sokszor van az, hogy nagyon gyorsan elkapkodják.

      Törlés
  4. A kezes-lábas tetszik, mennyibe került? A Lovely lakk nekem is megvan, szuper választás ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúú, most olyan jót kérdeztél! nem emlékszem pontosan, de olyan 4 körül volt. :)

      Törlés
  5. Lidlben mostanában nagyon jó sportcuccok vannak, én is vettem rövidnacit, csak szürkét, sajnos az eggyel hosszabbat nálunk elkapkodták :( A kezeslábas nagyon tetszik, jól áll!

    VálaszTörlés