2014. augusztus 7., csütörtök

Liebster Award

Az a megtiszteltetés ért, hogy Eleni megajándékozott a Liebster-díjjal, ami most éli második nagy hullámát itt a blogvilágban. A szabályok azt hiszem nem sokat vagy egyáltalán nem is változtak, de azért, hogy tisztázzuk:
1. Írj magadról 10 tetszőleges érdekességet!
2. Válaszolj a díj továbbadójától származó 10 kérdésre!
3. Add tovább a kedvenc blogíróidnak a díjat, természetesen 10-es kérdéssor kíséretében!

Lássuk, akkor először a 10 érdekességet rólam!
- Imádom a birs lekvárt! A szüleim nagyon sok mindent megtermelnek maguknak, és a birsalma is éppen ilyen. Ezt leginkább lekvárban vagy befőtt formában lehet elkészíteni és fogyasztani. A lekvár pedig mindig isteni finom. Jó-jó, nem ez a világ legegészségesebb kajája, de ennyi belefér az edzés mellett.
- Ha lehetne, fent tartanám a bringámat itt Pesten, de sajnos nincs erre lehetőségem, illetve ami van, az a tároló közös jellegű, így aztán nem annyira megbízható.
Forrás
- Nyáron inkább jégkását szeretek fogyasztani, fagyit nem nagyon szoktam venni, főleg nem a fagyasztós bolti verziót. Ha már fagyi, akkor gombócos legyen. Nem is értem az amcsik hogy bírják kilószámra zabálni... Mondjuk meg is látszik rajtuk, hogy gyorskaján élnek meg hasonlóan egészséges dolgokon.
- Nem nagyon tudok rajzolni. Bezzeg apu milyen szépeket tud! Na jó, ő mondjuk építészetit végzett, szóval nagyon precíz és szép rajzokat tud készíteni! Bárcsak én is örököltem volna ebből valamit. :)
- Néha nagyon örülnék neki, ha már feltalálnák a térben való gyors utazást. Sokszor nagyon hosszúnak tűnik az a három órás út is, amit akkor teszek meg, amikor hazautazom szüleimhez, így aztán nem is járok olyan gyakran. Időben utazni is jó lenne olykor, na meg előre látni bizonyos dolgokat. :)
Forrás
- Nem nagyon szoktam sminkelni nyáron, jó pár kellék nem is található meg a készletemben. Minden héten szoktam tartani 1-2 olyan napot (munkában, ha nem dolgozok egyáltalán nem sminkelek), amikor nem sminkelek. Ezeket a napokat "no make-up day"-nek nevezem. Leginkább csak a szemeimet szoktam megcsinálni, ha mégis sminkelésre adom a fejem, és néha alapozó-pirosító.
- Még soha nem törött el egyetlen csontom sem és nem volt sérülésből származó műtétem sem. :)
- Szeretek megdolgozni a kitűzött céljaimért. Sosem szerettem, ha a dolgok az ölembe hullottak, nekem kell az az érzés, hogy igen, ezt én értem el, és magamnak köszönhetem, hogy sikerült.
- Sosem féltem a fogorvosoktól. Talán mert mindig jók voltak a fogaim, bár szerintem akkor sincs értelme tartani tőlük, mert szebbé teszik a mosolyunkat, és végső soron magabiztosabban fogunk tudni mosolyogni, szóval az önbizalmunknak jót tesz, ha szép fogsort tudunk villantani, ergo nem éri meg annyira parázni tőle.
- Ma tudtam meg, hogy elfogadták a szakirány választásomkor első helyen megjelölt International Marketing szakirányt, így néhány hét múlva már ennek a tárgyfelvételét kezdhetem meg! Annyira örülök ennek most! :)

És akkor nézzük Eleni kérdéseit!
Mi a kedvenc színed?
Talán a rózsaszín. Bár ez nagyban függ attól, hogy miről van szó, ruháról, körömlakkról, vagy miről. Ha a körömlakkjaimat vesszük, ott a rózsaszínek és a menta árnyalatok a legnépszerűbbek nálam (vagyis abból van a legtöbb), de ha a ruhákat nézzük, ott mindenféle van. Amit nem szeretek színben, az a narancssárga, a sárga és a zöld. Bár van egy szép zöld hosszú ujjúm, de nem kedvencem maga a szín.

Hova mennél nyaralni?
Tengerpartra! :) Igazából régóta vágyok Santorini-re, amit mi sem fejez ki jobban, mint hogy már évek óta ez a háttérképem, és most a cégnél is azt használom háttérképnek. :) De New York-ba is szívesen mennék.
Forrás

Sportolsz valamit?
Igen, a Blogilates féle pilates-t szoktam csinálni, egy héten 4-5 nap, kb. egy órát edzem naponta. Már egy éve kezdtem el, és azóta mindig szakítok rá időt, még akkor is, amikor nagyon rohanós napjaim vannak. Ezen kívül szeretek futni is. :)

Milyen furcsa szokásod van?
Hüm. Na ez olyan kérdés, amire nyilván azt mondom, hogy semmilyen. :) Nem tudok róla legalábbis, hogy lennének furcsa szokásaim, még senki nem mondta, hogy lenne bármi furcsa.

Melyik a kedvenc drogériás márkád?
Hm. Ha általánosságban beszélünk, akkor talán a Balea (dm saját márkás) termékeket mondanám drogériás kedvencnek, mivel ebből van több tusfürdőm, a folyékony szappanukat is szeretem, mindig ilyet veszek (valamelyik szimpatikus illatot), kézkrémem is van tőlük és a lábkrémeiket is szeretem. 
Ha körömlakkokról van szó, akkor nem könnyű válaszolnom, mert a kedvenceim mind Nailland-ben kaphatóak. 

Van háziállatod?
Bár nagyon szeretnék, egyelőre nincs. Sajnos tisztában vagyok vele, hogy jelenleg nem tudnék kellő figyelmet és energiát fordítani egy háziállatra, és kiszúrni meg semmiképp nem szeretnék vele.

Szoktál neten rendelni ékszereket/lakkot/sminktermékeket?
Igen. Egyedi ékszerekre nagyon jó alternatíva a Meska.hu, sminkterméket M.U.P.-ból szoktam, ha rendelek, bár ez elég ritka. Körömlakkot nem szoktam neten rendelni.

Mi volt a jeled az oviban?
Ezt a múltkor sem tudtam, és anyut kellett megkérdeznem, de persze most sem jut eszembe. :D Na, piros háromszög, nem véletlenül nem maradt meg bennem.


Milyen hobbid van még a blogoláson kívül?
Imádok olvasni! Bár a gimis magyar tanárom tett róla, hogy a kötelezőkön kívül ne is olvassak semmit, de azóta, hogy nem kell ezeket olvasnom, csak úgy ontom magamból a könyveket. 

Mi a kedvenc parfümöd?
Az abszolút kedvencemet már nem lehet kapni, ez a Morgan Love de toi volt, de ezeken kívül szeretem még a Replay eu de toilette for her! parfümöt (a simát, az első illatukat), az Hugo Boss Sunset kifejezetten télen kedvenc, és az Avon Hervé Leger Femme virágos illatot.

Nos, ennyi lett volna a mai bejegyzés. Mivel már mindenkihez eljutott ez a díj, így most nem adnám tovább senkinek, de aki kedvet érez a kitöltéséhez, az nyugodtan írja meg, és linkelhetitek is! :)

Hogy tetszett a mai bejegyzés? Volt benne számotokra újdonság rólam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése