2014. augusztus 11., hétfő

NAILS OF THE DAY: Golden Sand

Ma ismét egy arany homoklakkal kombinált manikűrt láthattok. Nagyon megkedveltem, talán azért is, mert valamiért a tengerparti homokra asszociálok, ha ránézek erre a Lovely Snow Dust lakkocskára. :)
Ezúttal egy vibráló kék színű lakkal párosítottam, ami nem más, mint a híres H&M Blue My Mind. Két rétegben tökéletesen fed mindkét lakk, de a gyorsabb száradás miatt a kékre mehet egy réteg fedőlakk is, de elhanyagolható, mert szép fényesre szárad.
Ez a lakk nagyon hasonlít az Astor Electric Blue-jára (azt hiszem ez a neve, de nem mernék rá fogadásokat kötni), viszont már sajnos nem kapható egyik sem. A Lovely Snow Dust arany homoklakkra jó alternatíva lehet a Golden Rose Holiday vonalban kapható 82-es számot viselő lakk. Nem tudom mennyire hasonlít élőben is, de egy próbát megér, ha erre a lakkra vadásztok.

Tartósságról egyelőre nem tudok nyilatkozni, a kék lakkot eddig csak egyszer viseltem, most viszont a lábkörmeimen is tesztelés alatt van. Jártam már úgy az egyik China Glaze lakkommal, hogy a lábkörmeimen néhány napnál nem bírt többet, de a kezeimen sem volt nagyon tartós darab, sajnos. :/ A Lovely elég jól bírja, úgyhogy ezzel nagyon elégedett vagyok. :)

Hogy tetszik nektek a mai manikűr? Milyen alkalomra/hova viselnétek?

7 megjegyzés:

  1. Nice:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, kedvet kaptam a lovely aranyhomok lakkhoz, nagyon jól mutat ezzel a kékkel :) Én most a Lovely fehér homok lakkját viselem a rimmel lila homok lakkal :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! jajj, az is gyönyörű! :D jó választás!

      Törlés