2014. augusztus 5., kedd

NAILS OF THE DAY: Pinkie

A mai manikűr egy visszafogott rózsaszín körömlakkal készült, illetve egy arany homoklakkal. Mivel nem szerettem volna semmi extrát készíteni, és az időmbe sem fért volna bele egy bonyolultabb manikűr, így ezt a párost álmodtam meg.
Amikor megvettem a Lovely Snow Dust arany lakkot, már akkor is nézegettem képeket a neten róla, és tudtam, hogy valamikor rózsaszínnel is fogom párosítani. Végre erre is sor került.
A rózsaszín a Moyra 901-es lakkja, a Sophie, amit két rétegben használtam. Ez a Gel Look családba tartozik, viszont azt hiszem lehet, hogy inkább három rétegben fed jól. Kicsit áttetszenek a körömvégek, ami messziről nem látszik, de közelebbről nem olyan szép.

Nekem nagyon tetszik ennek a két színnek a kombinációja, biztosan fogom még így viselni a körmeimet!

Hogy tetszik nektek? Viselnétek?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Imádom ezt a rózsaszínt :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az arany színű lakk annnnyira szép! Én is nagyon szerettem volna megszerezni korábban, de sehol sem találtam már belőle :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is krémmánián bukkantam rá egy eladó darabra. a golden rose-nak is van egy arany homoklakkja, de lehet az egy kicsit más, a holiday kollekcióban van, 82-es a száma. ha jársz nailland-ben, akkor szerintem érdemes megnézni, vagy résen lenni krémmánián, hátha lesz valakinek ismét eladó. :)

      Törlés
  3. Imádom a rózsaszínt és az aranyat együtt ^^

    VálaszTörlés
  4. very delicate and very nice- I like it very much, especially this gold :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you so much for your comment! :) i like it a lot, too. :)

      Törlés