2014. augusztus 30., szombat

NAILS OF THE DAY: Two In One

Ma amolyan kettő az egyben jellegű bejegyzést olvashattok, ugyanis most nem készült olyan sok kép a manikűrömről, így arra gondoltam, hogy azt a két manikűrt láthatjátok majd ma, amit a héten viseltem.
Az első a China Glaze tavaly őszi kollekciójának Don't Make Me Wine nevű lakkjával készült manikűr volt. Ez egy bordó lakk, ami olykor egyértelműen bordónak tűnik, máskor a lilás élt is felfedezhetjük benne. Az első képen a legélethűbb a színe, a második képről nekem inkább a lefotózhatatlan China Glaze Red-y & Willing jut eszembe (szintén az Autumn Nights kollekcióban található). :) Két rétegben tökéletesen fed, 3 napot bírt, és szuper akciós áron juthattok hozzá most a Nailland nyári akciójának keretén belül.
A második manikűrt mindössze két napig viseltem, ez a Golden Rose Galaxy 21-es lakkal készült. Sajnos azt vettem észre, hogy ez a lakk annyira sűrű, hogy emiatt szeret összeállni, és nehezebb felvinni a körmökre. Ezért is van az, hogy viszonylag vastagok a rétegek, és elkezdett pattogni, így 2 napnál tovább nem is bírta nálam.

Hogy tetszenek Nektek ezek a lakkok?

4 megjegyzés: