2014. augusztus 22., péntek

NAILS OF THE DAY: White & Gold elegance

Ma megmutatom nektek a legutóbbi kreatív manikűrömet. Sajnos az utóbbi időben nem nagyon éreztem magamban kedvet, vagy vállalkozószellemet, hogy valami olyan manikűrt készítsek, amit kicsit tovább tart kivitelezni, mégis egyszerű és mutatós.
A középső ujjaim és a minta kivételével a Rimmel Rita Ora kollekció White Hot Love nevű lakkját, a többi ujjamra (illetve a mintához) a China Glaze Mingle with Kringle lakkot használtam. Ezt a fehér lakkot most használtam először, úgyhogy a tartóssága még kérdéses számomra. A fedésével nem voltam tökéletesen elégedett, volt olyan körmöm, ahol a 3 réteg kellett, bár a fedőlakk sokat segít rajta.
Ezután jött a száradás, és a díszítő szalagos hadművelet. :) Nagyon élveztem, és ez a CG lakk még gyorsan meg is száradt, így nem is kellett nagyon sokat szöszölnöm vele.

Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés: