2014. augusztus 21., csütörtök

OUTFIT: White on white

Ma a kedden viselt outfitemet mutatom meg nektek. Mostanában nagyon fehérben és kékben látom a dolgokat, nem tudom miért, talán ez a mediterrán "görög" érzés van bennem, jó lenne most ott nyaralgatni. :)
A fehér nadrágot felvéve még nem láthattátok, mint ahogy ezt a blúzt sem, a júliusi szerzeményes posztban nézhetitek meg, ha lemaradtatok volna róluk. :)
Sajnos egyre hűvösebbek a reggelek, ezért munkába menet könnyen meglehet(ne) fázni. Hogy ezt elkerüljük, nem árt egy kardigánt magunkra dobni, aztán munkából hazajövet már úgysem kell. Ezek az ősz első jelei sajnos, pedig még úgy szeretném, ha meleg lenne sokáig. :)
A manikűröm a Rimmel Space Dust - Moon Walking lakkal készült, amit éppen hétfőn neveztem el Moon Dust-nak, amikor tesómmal e-maileztünk. :) Nagyon szépséges, folyamatosan csillog, nem csak akkor, amikor rásüt a nap vagy a lámpafénynél nézegetem. Meg is dicsérte az új kolléganőm, aki mellettem ül az irodában. :)
Végül a szokásos mi micsoda:
Kardigán - Pull & Bear
Blúz - Orsay
Farmer - Stradivarius
Szandál - Tamaris
Óra - Ice Watch
Nyaklánc - Orsay (I Am, C&A-ban és I Am üzletben is kapható még)

Hogy tetszik Nektek a mostani outfit? Szeretitek a fehéret?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az outfited! Sajnos én nem tudok vigyázni a fehér nadrágosra, bézsnél világosabbat nem is veszek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! sajnos a fehér nadrág valóban olyan, hogy vonzza a koszt, de igyekszem olyankor sokkal jobban figyelni. :)

      Törlés
  2. Extra csinos vagy, de nem győzöm mondani, és írni neked :)
    A manid is nagyon szép, na majd a P2-est ha van kedved kipróbálhatod, az is lila és homok, bár nem tudom erre amúgy mennyire hasonlít mert még nem próbáltam ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! :D
      na, majd kíváncsi vagyok rá. aztán te is írj nyugodtan, ha valamelyik lakkomra kíváncsi vagy, és elviszem talira :D

      Törlés