2014. augusztus 10., vasárnap

Pozitív percek #45

Elérkeztünk a 45. pozitív percek bejegyzésig, ami olyan jó érzés, mert ez azt jelenti, hogy már 45 hete gyűjtöm össze azokat jó pillanatokat, amik valamiért örömöt okoztak nekem. Ez pedig egy pozitívabb szemléletet is ad. Szóval, mindenkinek ajánlom, hogy inkább ezekre összpontosítson, mert megéri! :)

Lássuk, milyen jó dolgok történtek velem a héten!
♥ csajos nap Elenivel ♥ izomláz, sok-sok izomláz ♥ új telefon ♥ rendet tenni a sminkek és ékszerek között ♥ már Instagramon is megtalálhattok (itt♥ ecsetmosás ♥ arany homoklakk mánia ♥ nagyon jó zenékre találni ♥ megnézni az interjút, ami velem (is) készült ♥ hallani és látni magam videón, és meglepődni, mennyire máshogy hangzik a hangom a képernyőn, mint amit én hallok ♥ és ez tetszik, jó hangom van :D ♥ az elismerő pillantások, amikor csinosan öltözöm ♥ jó híreket kapni apukám kezével kapcsolatban (megsérült a múlt héten) ♥ arcmaszk Eleninél 

Nos, elég mozgalmas hetem volt, de azt hiszem ez a sok jó dolog még nem is minden, aminek örültem a héten. :)
Hogy telt a ti hetetek? Történt valami kiemelkedően pozitív veletek?

2 megjegyzés:

  1. A mocsári szörny maszk: D én is az voltam szombaton: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen. elég brutálisan néztem ki, de szebb lett az arcom. dm-ben most 100 ml van 1.399-ért, mint a normál kiszerelés :)

      Törlés