2014. augusztus 24., vasárnap

Pozitív percek #47

Újabb hét repült el, hihetetlen, de már megint a pozitív perceket írom. :)
A héten elég sok jó dolog ért, lássuk mik voltak ezek!
♥ szerdai szabadnap ♥ új fejlécet készíteni a blogra ♥ új posztok ♥ amikor azt hiszem, hogy másnap vasárnap és jön a pozitív percek bejegyzés... és akkor rájössz, hogy még nem :D ♥ nevetni bármin, ami egy kicsit is vicces ♥ pénteken munka után találkozni tesómmal ♥ brutális vádli izomláz, pedig nem is ez volt fókuszban ♥ isteni lett a sajtos tejszínes csirke, amit most először csináltam ♥ egészséges süti ♥ amikor egy körömlakk önbizalmat ad, és feldobja a napod ♥ egy kis hidratáló arcmaszk ♥ bootyshorts 

Hogy telt ez a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Melyik napot nézted be vasárnapnak?:D

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a hetet. Nyaralni voltam a családommal és végre igazán kikapcsolódtam, meg megismertem új embereket! :D

    VálaszTörlés