2014. augusztus 31., vasárnap

Pozitív percek #48

Elérkeztünk az utolsó nyári hétvégéhez is. Hihetetlen, milyen gyorsan repült el ez a néhány hónap... Na, de ma pozitív percek bejegyzés van, úgyhogy nézzük, mik okoztak ezen a héten kellemes perceket.
♥ csodás virágcsokros kép az asztali naptáramon ♥ epres sajttortás tea ♥ izomláz ♥ rizsfelfújt ♥ új fejléccel bíbelődni ♥ elindult az angol nyelvű blog, ahol manikűröket láthattok majd ♥ a kedvenc statement nyakláncomat viselni ♥ csinos outfitek ♥ egyre hosszabb a hajam ♥ a századik körömlakkom sem okozott csalódást (CG Don't Make Me Wine) ♥ várni a jövő pénteket ♥ telefonon beszélni a legjobb barátnőmmel egy kicsit 

Ennyi lett volna mára a pozitív percek. A héten eléggé sokféle hangulatom volt, de mégis úgy érzem, hogy jól telt a hét, és megtaláltam a lehető legtöbb pozitívumot benne. :)
Milyen jó dolgok történtek veletek a héten?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll Neked ez a bordó körömlakk, bár ha jól látom, az outfitfotón a cipő színe is hasonló. Igazán csajos képek, és tetszik, ahogyan egyre nőiesebben öltözködsz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm! :) igen, hasonló színe van. én is észrevettem, hogy jobban odafigyelek arra, hogy nőiesebb szetteket válogassak össze, és azt hiszem ezt a munkának köszönhetem, jó hatással van rám. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk és az outfit is tetszik! Nekem is csodás hetem volt :) Örülök hogy neked is! üdv. Judit

    VálaszTörlés
  3. Jól mutat rajtad az a lakk:)
    Szuper, örülök hogy ilyen jó heted volt :)

    VálaszTörlés