2014. augusztus 25., hétfő

Terveim és elképzeléseim a jövőre nézve

Mostanában sokat gondolkodtam azon, hogyan tovább, hiszen a blogra sem jutott túl sok időm (és energiám). Felmerült bennem a gondolat, hogy megírjam, milyen terveim vannak a bloggal, illetve hogyan is képzelem el a jövőt. :)
Nos, a legfontosabbnak azt tartom, hogy elmondjam, nem tervezem szüneteltetni vagy abbahagyni a blogot, mert nagyon szeretem, imádok foglalkozni vele, a bejegyzéseket nézegetni mielőtt posztolom, illetve fotózni hozzá, tervezgetni. Sajnos azonban, mostanában eléggé ellenem dolgoznak a dolgok, mert nem igazán jön az ihlet, manikűrt meg inkább egyszerűbbeket választok, és nem biztos, hogy érdemes mindent posztolni. Viszont felmerült az ötlet, hogy elindítom a blogot angol nyelven is, bár ott inkább csak manikűrök lennének. Ehhez mondjuk mindenképpen az kell, hogy több időm legyen, ami suli kezdetével, és a munka végével el is fog jönni. De annyira jó lenne még dolgozni, nem is igazán értem, hogy repülhetett el így az idő. :/ Annyira jól érzem magam most ott, ahol vagyok, minden szempontból. Nagyon örülök, hogy jött ez a lehetőség, mert sok új élménnyel gazdagodtam, és örömmel tekintek majd vissza erre az időszakra.
Viszont annyira gyorsan eltelt ez a néhány hónap, kicsit sajnálom is... gyakorlatilag már az ősz is megérkezett, pedig nem rajongok az ötletért, hogy rétegesebben kelljen öltözködni ismét.
Ami a magánéletemet illeti, és a szakmai előmenetelemet, elkezdődött a tárgyfelvétel a suliban, ahol is szeptember 8-án kezdődik a félév, mégpedig az első International marketing szakirányos félévem. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, nagyon örülök, hogy bejutottam, és az is remek dolog, hogy angolul fogunk tanulni. 3-3 tárgyam lesz a következő két félévben, utána szakmai gyakorlat és diploma!! Úristen, olyan durva belegondolni, hogy mindjárt itt van, de más részről már nagyon várom! :) Igazából már nekem is a kezemben lehetne a diplomám, akárcsak tesómnak, hiszen gimibe 5 éves képzésre jártam, aztán 2 év felsőfokú szakképzés, és most csinálom az alapképzést. Na igen, bőven lehetne, de nem így alakultak a dolgok. Talán nem is baj, én tényleg hiszem, hogy minden okkal történik, és ha valami máshogy lett volna, most nem ülnék itt ezt a posztot írva. :)
Nem tudom mit tartogat a jövő számomra, de nagyon örülök annak, amit eddig elértem, és bízom benne, hogy még legalább annyi jót fogok megélni, amennyit eddig.
Ami a blogot illeti, tudjátok, hogy igyekszem valami rendszert vinni a bejegyzésekbe, dolgozom azon, hogy egy héten legalább 3 bejegyzés legyen. Az elmúlt hónapokban sajnos kevesebb időm jutott a blogra, de nem kell félni, mert ahogy több időm lesz, a bejegyzések is sűrűbben fognak jönni! :)

7 megjegyzés:

  1. Tudod hogy nagyon drukkolok Neked, kívánom azt hogy minden álmod teljesüljön, jó úton haladsz feléljük ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nagyon jól esett nekem, már amikor kitettem a linket fb-ra, olvastam :D köszönöm, Eleni, viszont kívánom neked is, hogy minden, amit szeretnél, meg is valósuljon! megérdemled, hogy minden jól alakuljon! ;)

      Törlés
  2. További sok sikert és kitartást kívánok Neked én is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! és viszont kívánom neked is! :)

      Törlés
  3. Sok sikert kivánok a céljaid eléréséhez, a terveid megvalositásához :)!!

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert kivánok a céljaid eléréséhez, a terveid megvalositásához :)!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm! én is viszont kívánom neked! :)

      Törlés