2014. szeptember 1., hétfő

Augusztusi szerzemények

Ismét a hónap végére értünk, ami a havi zsákmányos bejegyzést jelenti. Ebben a hónapban nem vásároltam sok dolgot, viszont több olyan terméket is vettem, amik már régóta a kívánságlistámon voltak.
Az első és legfontosabb vétel az Iphone-om volt. Szerettem volna már egy okostelefont, és most, hogy jött a munkalehetőség, adott volt, hogy ezzel pénzt is fogok keresni. Sok telefont nézegettem, végül az Iphone 4S mellett döntöttem, egyrészt mert jó minőség, másrészt mert fehér, harmadrészt persze az ára is szerepet játszott a választásomban. Az újabb szériák ennél kétszer többe kerülnek és szintén nagyon mutatósak, de nem bánom, nekem ő is nagyon szimpatikus. :)
A DM-ben is megejtettem egy vásárlást, mert elfogyott a Dove hajbalzsamom, ami nekem nagyon bevált. A Head&Shoulders hajsampont Eleni ajánlotta, mivel mostanában megint nagyon érzékeny a fejbőröm. Nagyon tetszik az illata, és 2 hét (4 használat) után azt kell mondanom, hogy úgy érzem kezd hatni. De ha gondoljátok, írhatok róla tesztet!
Szintén Eleni ajánlására betértem a Rossmann-ba is valamelyik nap munka után, és megvettem ezt -az eredeti funkcióját tekintve- szemöldökecsetet, amit én már a körömlakkozás után használok a mellékent lakk tökéletesebb eltávolítása érdekében. :)
Tesómmal egyik pénteken munka után benéztünk a Nailland-be, mivel megkezdődött a nyári lakk akciójuk, és kilestünk 1-2 lakkot. A China Glaze Don't Make Me Wine-t magamnak vettem meg, és már láthattátok is a szombati posztban, az A-England lakkot Eleninek, mert mondta, hogy nagyon szeretne lecsapni rá. :)
Némi írószerre is szükségem volt, egyrészt ezt a neon stabilo filctoll csomagot vettem meg, ami nem csak suliban lesz segítségemre, de az edzésnél is, a naptárban ugyanis mindig pipálom, amit elvégeztem, így jobban követhető. :)
Két új füzetet is zsákmányoltam, mert nem igazán vagyok képben, hogy van-e itthon füzetem a következő félévre... :D Na igen, utána kell majd néznem.
A Lidl-ben végre voltak sport termékek ismét, és erre a két bootyshort-ra le kellett csapnom, mert már mióta vadászok ilyen gatyókra. A dobozon alsóneműként van megjelölve, a katalógusban alsóként volt feltüntetve, de ez egy rövidgatyó! Olyan popsinadrág, ha szó szerint lefordítjuk az angol megfelelőjét. Cassey is mindig ilyenekben edz, vagy leggingsben, és nagyon megtetszett, mert mivel feszül mindenhol, nem zavar a mozgásban sem, mint mondjuk a lazább gatyók szárai. :)

És még rendeltem az Avon-ból is, de sajnos még nem kaptam meg otthonról, így az most kimaradt, de ha meglesz, lehet megmutatom egy külön posztban.
Ti miket vettetek augusztusban?

4 megjegyzés:

  1. Nekem is 4s-em van és nagyon imádom. Nem bántam meg, hogy androidról váltottam. Nekem sokkal megbízhatóbb. Eddig 6 tokom van hozzá, de ez valószínű bővülni fog még, mert annyi sok szép van hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én csak néhány hete használom, de imádom. ha majd egyszer több pénzem lesz és változást szeretnék, akkor valószínűleg az iphone-nál fogok maradni, hűséges vagyok ahhoz, amit megkedvelek :D igen, én is szeretnék még új tokokat is rá. :)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél. :) Hű, nekem is el kell mennem a Lidl-be, mert kellene egy új naci a a pilateshez.
    Bár mostanában Cassey nem kényeztet el minket videókkal... :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) jó akcióik vannak, az biztos!
      ami a videókat illeti, valóban ritkábbak lettek, én igazából azt sajnálom, hogy nincs olyan nagy választék kargyakorlatokból, és vádlira még több. :P

      Törlés