2014. szeptember 18., csütörtök

Könyvélményeim #2: Körömcsodák

Ma egy olyan könyvről olvashattok nálam, amiről már régóta tervezek írni, de valahogy még nem készült el hozzá a bejegyzés. Mivel a könyv témája nagyon érdekel, és emlékeim szerint ti is kértétek, hogy írjak majd róla, ezért gondoltam, hogy összeszedem a tapasztalataimat a könyvvel kapcsolatosan.
Ez a könyv nagyon megtetszett, mert mindazon túl, hogy mutat néhány, egészen pontosan 50 különböző manikűrt, a jó manikűr alapjait is bemutatja. Ebben az első részben esik szó a körömformákról, a körömápolásról, a lakkozás előkészítéséről is.
A második részben az 50 manikűrt láthatjuk, amelyeken lépésről lépésre végigkísérnek minket, így ha kezdők vagyunk a témában, ez mindenképpen hasznos dolog. A manikűrök között vannak könnyebb és nehezebb variációk is.
Nekem több manikűr is nagyon tetszik a könyvből, így ha odajutok, hogy lesz sok szabadidőm és a kedvem is megjön az adott manikűrhöz, biztosan fogjátok látni majd a blogon az elkészült alkotást. Maga a könyv nagyon szépen, logikusan van felépítve, és magas minőség jellemzi, tehát amikor kézbe fogom mindig jó érzés tölt el. Ha jártok könyvtárban, és van nekik ebből a könyvből, szerintem érdemes lehet kivenni, megnézni, ami pedig tetszik, azt befotózni magunknak, mivel viszonylag drága könyvről van szó. :)

Nektek megvan ez a könyv? Esetleg tervezitek megvenni? Mit gondoltok róla?

4 megjegyzés:

  1. Nincs meg ez a könyv, és nem is érzem szükségét beszerezni. Ott van az internet és nekem az tökéletesen elég a fantáziám mellett az inspirálódáshoz :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is inkább kezdőknek tudom ajánlani, aki már kísérletezett ezzel-azzal ebben a témában, annak valószínűleg nem annyira kihasználható. viszont van 1-2 olyan manikűr, amivel még sosem találkoztam, és ki is próbálnám. :)

      Törlés
  2. Nézegettem én is a könyvesboltban, de az előttem szólóhoz hasonlóan nem éreztem fontosnak, hiszen a neten mindent megtalálok körmös témában. A képek viszont nagyon tetszettek benne.

    VálaszTörlés