2014. szeptember 10., szerda

Könyvtárban jártam #3

A mai bejegyzésben gyorsan felvillantom a legutóbbi könyveket, amiket a könyvtárból hoztam ki. Régen volt már ilyen bejegyzés, aminek oka több dologra is visszavezethető. Egy részről a munka miatt nem igazán volt sok szabadidőm, ráadásul szabadságomon sem pihengettem egész nap otthon. Más részt a könyvtár nyári szünetre ment, és amikor munkából odaértem volna, hát akkor már nem voltak nyitva. :/
Kezdjük az elején!

J. R. Johansson: Álmatlanság
A történet egy gimnazista srácról szól, aki már négy éve nem tud aludni. Parker képessége, miszerint annak az álmait látja éjjel, akinek utoljára a szemébe nézett aznap, egyáltalán nem egy áldásos dolog. Érzi, ha rövid időn belül nem sikerül aludnia, akkor meg fog halni. Ezután találkozik Mia-val, akinek a révén végre nyugodtan tud pihenni. Parker egyre bizarabb tettekre szánja el magát, hogy Mia legyen az utolsó, akinek a szemébe néz minden nap, mielőtt aludni tér.

Richelle Mead: Vámpírakadémia V., VI. (Örök kötelék, A végső áldozat)
A Vámpírakadémia sorozat utolsó két része. Erről nem igazán tervezek mondani többet, hiszen aki még nem kezdett bele az elsőbe, annak nem is egy dolgot árulnék el már csak az ismertetővel, úgyhogy ajánlom, hogy ezt inkább olvassátok el a Librin. A lényeg az, hogy már régóta félbemaradt ez az utolsó két rész, úgyhogy bőven ideje, hogy ezeket is elolvassam. Az eddigiek ismeretében biztos vagyok benne, hogy ezeket is hamar ki fogom végezni. :)

Rachel Vincent: Pride, Prey
Az egyik kedvenc írónőmtől kihoztam az előző részek folytatásait, és kíváncsian várom mit fogok olvasni. :) Az előző rész kifejezetten érdekesen ért véget, szóval lehet izgulni ebben az új kötetben rendesen.

Elsőként az Álmatlansággal fogok kezdeni, mivel erre csak két hét a kölcsönzési idő (ez sikerkönyv, ezek nagyon népszerűek, újak, úgyhogy ez a szabály rá). :) Mondjuk ennyi idő bőven elég kell legyen rá.
Ha valamelyik könyvről szeretnétek részletesebb véleményt is, miután elolvastam, írjátok meg és igyekszem elkészíteni a posztot! (Igen, még tartozom 1-2 könyv véleménnyel, rajta vagyok a témán.)

3 megjegyzés:

  1. Hű, ez az Álmatlanság nagyon jól hangzik, szerintem októberben elolvasom :-)

    VálaszTörlés
  2. Az Álmatlanság engem is nagyon érdekel, igaz van még egy halom könyv amit el kéne olvasni, de felírtam :)

    VálaszTörlés
  3. ha szeretnétek megírhatom, hogy tetszett :)

    VálaszTörlés