2014. szeptember 20., szombat

NAILS OF THE DAY: Autumn Is Here

Ma egy őszi manikűrt fogok megmutatni Nektek, amit a héten viseltem. Egyre inkább lehet úgy érezni, hogy megérkezett az ősz, és mivel nekem ez nem a kedvenc hónapom, gondoltam egy őszi témájú manikűr kicsit közelebb tudja hozni hozzám ezt az évszakot.
Alapszínnek a China Glaze Sun of a Peach lakkját választottam, ami nekem valamiért nem kizárólag nyári szín, sőt én ezt igazán ősszel szeretem viselni. Mivel még inkább őszi hatású manikűrt szerettem volna, így átmenetet képeztem a China Glaze Seduce Me nevű bordós/bogyós gyümölcsös színnel.
A manikűrhöz a Flormar fehér 310-es lakkot is felhasználtam, amit a gyűrűsujjaimra vittem fel, és fel is dobtam egy kis fával. Az átmenetekre vittem fel egy kis csillámos fedőlakkot is, valamiért úgy éreztem, nem rontaná el az összhatást. :)
Nekem nagyon tetszett ez a manikűröm, örülök, hogy jutott időm egy kis kreatívkodásra! :)
Szeretem az átmenetes technikát, még millió ötlet van a tarsolyomban, úgyhogy hamarosan sok-sok kreatív ötletet láthattok majd a blogon! ( Ez a tervem. :) )
Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Szeretitek az átmenetes körmöket?

12 megjegyzés:

  1. Huu ez igazán szép lett! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. azta! gyönyörű lett ez a manikűr!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, köszönöm! :) aranyos vagy! :)

      Törlés
  3. Huhha gyönyörű manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett ez a manikűr, habár a színek élénksége miatt nekem nyári érzetet ad. Viszont a fa motívum kifejezetten őszies :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!! :) úgy örülök, hogy tetszik nektek! :D amúgy igen, egy kicsit nyáriasnak hat, de ha belegondolsz, amikor hullanak a levelek, akkor aztán mindenféle színnel borítják be a talajt :)

      Törlés
  5. Csodaszép *-* lementhetem szeptemberi kedvencnek?

    VálaszTörlés