2014. szeptember 25., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Feel the breeze

A mai bejegyzésben egy olyan egyszerű manikűrt láthattok, amit a napokban viseltem. Azok a lányok fogják ezt a posztot szeretni, akik jó viszonyban vannak a rózsaszín lakkokkal, és a China Glaze-el. :)
A körömlakk a Feel The Breeze nevet viseli és az Off Shore kollekcióban jelent meg. Krém finisű lakkról van szó, ami a meleg rózsaszín árnyalatok közé sorolható. A tökéletes fedéshez két réteget ajánlott használni, nálam is két rétegben fedett jól.
A lakk egyébként kifejezetten folyós állagú, ami miatt meg is ijedtem, hogy esetleg nehezen kezelhető lesz, akárcsak néhány másik China Glaze darabom. Viszont ennek nyoma sem volt, tökéletesen terült, nem csíkozott, nem kente el az alsó réteget, szóval nagyon pozitív élményeim vannak vele. :)
A színbe nagyon rövid idő alatt beleszerettem a körmeimen, ez a kedvenc rózsaszín lakk, amihez eddig szerencsém volt. Igazán kellemes viselni, nem érzem soknak, még annak ellenére sem, hogy egy kicsit neonos árnyalat. Egyáltalán létezik olyan, hogy egyszerre neon és pasztell is egy lakk? :) Mert néha ilyen érzésem van, amikor ránézek.
A tökéletes neonos, mégis visszafogott rózsaszín, ami (szerintem) minden rózsaszínt kedvelő lány gyűjteményének kötelező darabja!

Hogy tetszik nektek ez a lakk? Mit gondoltok a márkáról?

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszi! élőben még sokkal szebb :D

      Törlés
  2. Kellemes színe van. Nekem csak egy homoklakkom van a CG-tól, de ennek nagyon tetszik a színe!

    VálaszTörlés