2014. szeptember 13., szombat

NAILS OF THE DAY: Hang-ten Toes

A mai posztban egy kicsit közelebbről is megismerhetitek az egyik legújabb körömlakk-szerzeményemet, ami egy gyönyörű neon pink lakk. Hogy mennyire nyerte el a tetszésemet, azt a bejegyzésből megtudhatjátok! 
Neon lakk lévén ez sem tartozik az egyszerűen fotózható példányok közé. Ezer és millió képet készítettem, de egyik sem tudja igazán visszaadni azt, amit élőben lehet nála tapasztalni.

A lakk két rétegben fed, nem annyira egyszerű bánni vele, mivel gyorsan szárad és kicsit csíkoz is az ecset. Nagyon gyorsan megszáradt az első réteg, ami pozitívumként írható fel. Maga a lakk matt finissel rendelkezik, ami szerintem ennél a színnél nem annyira előnyös, így nálam fedőlakkal láthatjátok. 
Mielőtt megvettem, megnéztem a neten a képeket róla, hogy legyen egy közelebbi képem róla, mégis mit várhatok tőle. Nos, a swatchokon sokkal jobban kijött az a plusz csillogás, ami az üvegben látszik, de nálam ennek nem igazán volt nyoma a körmeimen.
Sajnos nem ez az egyetlen gondom vele... Már lakkozás utáni napon elkezdett pattogzani a körmömről, ami elég ápolatlan hatást kelt. Azt hiszem így csak két napig viseltem. 
Szóval én ezt a lakkot nem ajánlanám senkinek, hiszen pont a különleges finise miatt szúrtam ki, amiből nem látszik semmi és még a tartóssága is kifejezetten rossz, úgyhogy ha hasonló színt kerestek, akkor tudom ajánlani inkább a Flormar Super Neon Colors N008-as rózsaszínt, ami még tartós is! :)

Mit gondoltok erről a lakkról?

2 megjegyzés:

  1. Ez a lakk gyönyörű amit tőled kaptam pedig imádok! :)
    http://judymuhely.blogspot.hu/

    VálaszTörlés