2014. szeptember 11., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Nails so far

Az utóbbi időben nem igazán kreatívkodtam, ami a körmeimet illeti, ugyanis munka mellett ez nem is annyira egyszerű feladat, még ha az ihlet meg is van. Egyre hamarabb is sötétedik, észrevettétek?
De, a lényeg, hogy gondoltam ma megmutatom az utóbbi idők szimplább manikűrjeit, így ha nem követitek Instagramon, hogy éppen milyen körmökkel hódítok, akkor itt megnézhetitek. :)
Az első manikűr, amit még nem mutattam a Rimmel Rita Ora-féle lakkok közül készült a Lose Your Lingerie nevűvel. Ez egy halvány rózsaszín árnyalat, ami nagyon kis mikrocsillámokat tartalmaz. Ezeket lámpafényél és napfényben lehet kivenni, ha vizslatjuk a körmeinket. :) Két rétegben szépen fed és jól bírja a kiképzést.
A Barry M Textured lakkok közül a Ridley Road nálam amolyan must-have darab volt. Imádom a menta színű lakkokat, és a Barry M minőségét, plusz még egy szolidabb matt homoklakk is! :) Két rétegben szépen fed, a körömvégek sem sejlenek át és még 4 napot is bír!

Nektek megvan valamelyik lakk a fentiek közül? Hogy tetszenek?

8 megjegyzés:

  1. A Rimmel lakk meg van, szeretem a színét, de borzalmas használni, nekem sajnos nem fed szépen. Pedig az ilyen színű lakkok a kedvenceim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban nem olyan jó az állaga, de szerintem ki lehet kísérletezni, hogyan fedne jobban (nekem közepes rétegekkel jól fed)

      Törlés
  2. Rita Ora lakk nekem is meg van és szeretem, a Barry M lakk pedig gyönyörű! Teszteltem a tőled nyert CG lakkot: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/2014/09/11/china-glaze-1219-are-you-jelly/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, elolvastam! nagyon örülök, hogy jól teljesített! :)

      Törlés
  3. Hű a Barry M tényleg klassz lakk, örültem hogy kipróbálhattam: ) mindkét mani szuperül mutat rajtad: )

    VálaszTörlés
  4. Mindkét lakk nagyon szép színű, a Rimmel-re sokáig fájt a fogam, de mivel a Lovely St. Tropez szinte pont ugyanilyen, ezért lemondtam róla inkább :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem megvan a Lovely is, de szerintem eléggé eltérőek, egyrészt, a Rimmel sokkal krémesebb végeredményt ad, míg a Lovely szatén matt finisű és kicsit rózsaszínebb. :)

      Törlés