2014. szeptember 21., vasárnap

OUTFIT: Multiple outfits from H&M

A mai bejegyzésben megmutatok nektek három különböző szettet, amiket a H&M-ben próbáltam fel a minap. Gondoltam, ha már ott vagyok, megörökítem ezt a három outfitet, és így ti is megnézhetitek őket! :)
Az első egy bordó/burgundi/padlizsán színű skater skirt, ami egyre jobban belopja magát a szívembe, ez lesz a harmadik darabom, amint megveszem. Nem tudom, hogy kivárom-e vele a Glamour-napokat, vagy nem, mert nem egy nagyon drága darab. :) Viszont annál őszibb és télibb, mivel még meleg is, és ez a szín!! Ez a gyengém ezekben az évszakokban! :D
A második szettben egy kék ruha kapott helyet, amit már a honlapról kinéztem magamnak. Nos, ez a darab nem nyűgözött le, de nem emlékszem, hogy volt-e belőle kisebb, vagy a legkisebbet vittem-e be. Mindenesetre, ez nekem annyira nem tetszett élőben magamon.
Végül, de nem utolsó sorban, ez a felső. Na ez is nagyon tetszik, főként ezzel a nadrágommal (Stradivarius). :) Nagyon kis kellemes, vékonyabb anyag, és csak ilyen 3/4-es ujja van, ahogy látjátok. Ez egy s-es méret, nem találtam belőle xs-eset, de lehet, hogy van és az még jobban mutatna. Ennek még utána fogok járni. :)

Hogy tetszenek Nektek ezek a szettek? Melyik a kedvenc?

13 megjegyzés:

  1. A kék ruha a legjobb, a többi elég unalmas, az első meg annyira egyhangú :)

    VálaszTörlés
  2. A kék a legjobb szerintem is, de a bordó is nagyon csinos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! szerintem a bordó a legjobb :D

      Törlés
  3. Nekem is a kék tetszik a legjobban, eszméletlen szép, és szerintem jól is áll :-)

    VálaszTörlés
  4. nahát. nagyon meglepő, hogy nektek mennyire tetszik a kék rajtam! de ezt biztosan nem fogom megvenni, mert nem állt jól. a képen nem jön át teljes mértékben, de nem volt tökéletes. :D és inkább alkalmi ruhácska, mint mindennapi.

    VálaszTörlés
  5. A bordó csinos nagyon! A többi most annyira nem tetszik!

    VálaszTörlés
  6. A harmadik nagyon tetszik rajtad, bár a többi is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt hittem már válaszoltam, de nem :/ szóval köszönöm, örülök, hogy valakinek az is tetszik rajtam. az abszolút én vagyok és jól is állt (persze lehet sok azzal a felsővel) :)

      Törlés
  7. Jujj meg tudod mondani, hogy kb mennyibe kerul a bordo skater skirt? :) Koszii :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. természetesen! :) pontosan is megtudom mondani: 3.990 ft :D

      Törlés