2014. szeptember 7., vasárnap

Pozitív percek #49

A mai posztban a héten velem történt jó dolgokról olvashattok. Ez a hetem kifejezetten intenzívre sikerült, nagyon mozgalmas és igazán fárasztó is volt. De ezt egyáltalán nem bánom, nagyon jó, ha ilyen sok programom van, kell is.

Nézzük, milyen jó dolgok történtek velem a héten!
♥ tréning miatt kicsit többet tudtam aludni (viszont nagyon lefárasztott) ♥ a Rimmel lakkom sokáig bírta ♥ csütörtökön meglátogatott anyu ♥ szombati csajos nap ♥ vásárlás ♥ új lakkok ♥ sok sok munka ♥ új párna ♥ izomláz ♥ fincsi csokis csavart anyutól, reggeli kávé mellé ♥ megvettem a régóta kinézett H&M-es menta skater skirt-öt ♥ megjött az Avon rendelésem és imádom 

Nagyon intenzív héten vagyok túl, de ez engem csak energiával tölt el, nagyon szeretem azt, amikor sok tennivalóm akad. :)
Nektek milyen hetetek volt?

2 megjegyzés: