2014. október 20., hétfő

TESZT: Essence Thermo Effect Nail Polish

Nem láthattátok még itt manikűrös bejegyzés formájában a körömlakkot, amiről ma szó lesz, de mindenképpen komolyabb véleményt szerettem volna megfogalmazni erről az újdonságról, így egy kis tesztet olvashattok ma erről a lakkról.

Az Essence az őszi szortimenttel hozott be egy új, ún. thermo effekt körömlakkot, amely négy színben (nude, rózsaszín, bordó, és zöld) kapható, kizárólag a Müller drogériákban. Magyarországon nagyon ritka az ilyen különleges hatású körömlakk, így mindenképpen ki akartam próbálni, hogy milyenek ezek a lakkok.
A körömlakk üvege henger alakú, nagyon minimál stílusú, fekete műanyag kupakkal van ellátva. A kupakon fel is tüntették, hogy thermo hatású, vagyis hőre változtatja a színét. Ami tökéletesen és gyorsan működik, ugyanis még ugye nincsenek olyan nagy hidegek, és mikor kint voltam az őszi kellemes hűvösben, szinte azonnal látni lehetett az alakulást.
Alapesetben szép pink színe van, ami megy a bőrszínemhez is, és amint hűvöset érez a köröm, úgy alakul át sötétebb, lilás színűvé. A képeken láthatjátok is , hogy először a körömvégeknél kezdődik meg a színváltás.
Nekem nagyon tetszik ez a színváltós körömlakk, a kolléganőim is mind dicsérték és kérdezték, hogy nem géllakk-e. Felkenéskor amúgy nekem is a géllakk jutott eszembe, olyan gélhatású! :)
Tartósságra is jókat tudok róla mondani, 2-3 napot simán kibír. 8 ml-es kiszerelésben kapható, 749 forintos áron.

Hogy tetszik Nektek? Kipróbálnátok egy thermo hatású lakkot?
P.S. Van még egy Essence Hello Autumn trendkiadásos thermo lakkom is, arról is hamarosan hozok egy bejegyzést!

12 megjegyzés:

  1. Maga a lakk szép, a színe is tetszik de az effekt nem valami látványos, legalábbis a képen nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. képeken mindig nehezebb visszaadni, amit élőben látsz. szerintem kifejezetten látványos és nem tart órákig a változás sem, gyorsan érzékelni a hideget/meleget.

      Törlés
  2. Elsőre kicsit túl pinknek tűnik, de mindenképp megnézem élőben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyébként az üvegben más színe volt, de ugye a hőmérséklet miatt van ez. :) én örülök, hogy ilyen rózsaszín, nem annyira pink. de majd nézd meg :)

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszik O.O Mindkét szín. Nem is tudom melyik a jobb. :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó :) érdekes szerintem ahogy változtatja a színét! Nekem is tetszik. Szívesen vennék! Talán majd látok a boltokban :)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretem a thermo lakkokat, ennek a színe is tetszik :)

    VálaszTörlés