2014. október 13., hétfő

Glamour-napi haul

Mint tudjátok, idén sem maradhatott el a már megszokott Glamour-napok esemény. Én is kihasználtam a kuponos akciókat, hiszen sok dolgot szerettem volna vásárolni. A mai bejegyzésben azt láthatjátok, hogy miket sikerült vennem a hétvégén. :)
Elsőnek az IKEA-ba ugrottunk be, hiszen az már 9-kor nyit, és mindenképpen szükségem volt újabb vállfákra. A mécsestartót már nézegettem a honlapon, nagyon tetszik, és meg is éri az árát, így ezt is megvettem. Aztán az Árkádban voltunk a H&M-ben, ahol még nem volt olyan kígyózó a sor, és próba nélkül el is hoztam két basic felsőt, plusz ezt a bordó/padlizsán szoknyát, amit már láthattatok korábban. :) A Camaieu-ben két pár harisnya landolt a nem létező kosaramban, egy-egy fényes harisnya, ezek a kedvenceim. A kupon nem volt rájuk érvényes.
A táskát az utolsó állomáson, a Kökiben találtuk anyuval, a Hepi Otthon nevű ajándék, lakberendezési boltban, ahol anyunak találtunk két tálkát, olyat, amilyet keresett, úgyhogy jó ötlet volt benézni. Amúgy táskákkal kapcsolatban: mostanában olyan táskát kerestem, aminek van tartása, de kb. mindenhol 10 körül kezdődtek, és persze nem bőr verzióban, de itt végre ennél olcsóbban találtam magamnak. :)
Vasárnap még elmentem a Kökibe, mert a Müllerben szerettem volna megvenni a kedvenc szemhéjtusomat. Becsúszott mellé még ez az Essence Shake Me I'm Pretty fedőlakk is. Nagyon tetszik, szerintem tökéletes téli fedőlakk lesz, olyan hatással, mintha havazna a körmeinken. :) Aztán még beléptem a dm-be is, mert a Maybelline kupont szerettem volna még beváltani, a Pink Gold Color Tattoo-ra esett a választásom. :) Plusz Nivea deot is vettem.
Ezt a cipőt végül Siófokról küldték fel anyuék, ugyanis a méretemben annyira elérhetetlen helyeken volt már belőle, hogy inkább úgy döntöttünk, anyuék bemennek érte hazafelé menet. CCC-ből való és bőr! :) Na és persze nagyon jó meleg, úgyhogy sajnos még nem tudom felavatni!

Ti miket vettetek a Glamour-napokon?

10 megjegyzés:

  1. Hepi Otthon nálunk is van a Camponában, mindig röhögök a nevén de ott vettem a pénztárcám..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen! és olyan nevük van, hogy nem is gondolnád, milyen jó dolgokat kapni ott. :)

      Törlés
  2. Jó dolgokat vettél, a DM-ben egyébként ez a tus ajándékba járt a Lash Princess spirálhoz, én úgy vettem meg. Ruhákból most én is basics darabokat vásároltam, ha van kedved nézd meg az én szerzeményeimet, ma került ki a blogra a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most néztem utána, tényleg szép, lehet lecsapok rá :)

      Törlés
  3. A Pink Gold CT-t imádom, majdnem minden nap használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ez jó hír, remélem mi is jóban leszünk :)

      Törlés
  4. Nagyon remélem hogy a ruhákat láthatom rajtad élőben :)

    VálaszTörlés
  5. A szoknya és a táska a kedvencem, jó dolgokat vásároltál :-)

    VálaszTörlés