2014. október 25., szombat

NAILS OF THE DAY: Breast Cancer Awareness Month Nail Art

A mai alkalommal egy olyan manikűrt készítettem el, amivel szeretném felhívni a figyelmeteket a mellrák elleni küzdelemre. Mint sokan már tudhatjátok, október a mellrák elleni küzdelem hónapja. Sajnos itthon sokkal kevesebbet lehet hallani erről a témáról, pedig nagyon fontos lenne, hogy mindenki (főleg a nők) utánaolvassanak a témának.
Idén valami látványosabbat akartam készíteni, és olyan jó érzéssel tölt el az is, hogy már hosszabb körmeim vannak, hogy muszáj volt valami nail art-ot összehoznom. A tavalyi manikűrt itt nézhetitek meg.
Alapnak a China Glaze Feel the Breeze árnyalatát választottam, ami a kedvenc rózsaszínemmé lépett elő. Az állaga elég folyós, de legalább két rétegben szépen fed és iszonyatosan tetszik! :) Erre fekete Barry M Nail Art Pen-nel készítettem el ezt a krikszkraksz mintát két körmömre.
Tudom, hogy nem a mellrák elleni küzdelem szimbólumát használtam, de nekem így is nagyon tetszik. :)

Ti mit gondoltok a manikűrről? És a mellrák elleni küzdelemmel hogy álltok?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Igazad van fontos odafigyelni a mellrákra, bár igazából mindenre, évenként egy rutin vizsgálatot szerintem érdemes csináltatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) szerintem önvizsgálatot érdemes tartani, amíg magadon nem veszel észre elváltozást, addig nem kell menni vele dokihoz.

      Törlés
  2. Számomra nagyon fontos ez a téma, mert édesanyám kb. 5 évvel ezelőtt küzdötte le ezt az alattomos betegséget. Nagyon jó volt látni, hogy valaki foglalkozik a témával :) A manikűr egyébként csodaszép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a manikűr. :) Fontosnak tartom minden évben hangsúlyozni ezt a témát, bár nem vagyok érintett, de azt gondolom, hogy ha a családban volt bármilyen daganatos betegség, akkor nem árt foglalkozni vele. Nagyon nagy szó, hogy anyukád leküzdötte a betegséget, és sok sok egészséges évet kívánok még neki! ;)

      Törlés
  3. Tényleg szép! Köszi a linket!

    VálaszTörlés