2014. október 18., szombat

NAILS OF THE DAY: Galaxy

Nemrégiben ismét elővettem a galaxisos manikűrt, és immár hosszabb körmökre is elkészítettem. Nagyon megszerettem ezt a mintát, mert nem csak, hogy egyszerű, de kifejezetten mutatós is. :)
Néhány körömlakkra van szükség és némi időre is, bár ez még a teljesen belefér kategória. Alapnak a Barry M Black lakkot használtam, erre vittem fel a Pink Flamingo-t, a Navy-t, a Flormar fehér 310-es, és a Max Factor Lilac Lace lakkokat. Egy kis pontozó segítségével elkészítettem a csillagokat is, majd felkentem egy réteg csillámos lakkot, hogy még galaxisosabb legyen a hatás.
Az egyik kedvenc manikűr, amikor borongós a hangulatom, de mégis szükségem van egy kis nail art-ra. :) És nem utolsó sorban, imádom, hogy mindig másmilyen lesz, ahányszor elkészítjük!
Egyébként megemlíteném, hogy a Barry M Black lakkot akciósan vettem, és nagyon kedvező áron, a Nailland-nél. Ha jól emlékszem még ti is lecsaphattok rá akciósan. Brutál fekete színe van önmagában. :)

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr?

10 megjegyzés: