2014. október 3., péntek

NAILS OF THE DAY: Geometric Nails

Az elhatározásomhoz híven, (miszerint igyekszem több kreatív manikűrt készíteni és mutatni) ma egy kicsit időigényesebb, alkotósabb manikűrt hoztam nektek. Összesen 4 körömlakkot használtam fel, és egy díszítő lakkot. Nagyon tetszik a végeredmény! :) 
A manikűrhöz az alábbi lakkokat használtam fel: L'Oreal 602, Flormar 310, Lovely Moulin Rouge nr. 14, Models Own Utopia, valamint a Barry M Nail Art Pen-jét, fekete színben.
Az elkészítése nem is tartott olyan sokáig, mint amit először gondolna az ember, amikor meglátja. Mindössze egy gyors szárító fedőlakk kell, és már jöhet is a fekete nail art pen. :)
A bal kezem hihetetlen módon remegett, aggódtam is, hogy milyen lesz a minta a jobb kezemen. De aztán egészen jól sikerült a nagy minta a gyűrűsujjamon. A mutatóujjamon meg olyan mintha szívecskét rajzoltam volna. :)
Nagyon tetszik nekem ez a manikűr, örülök, hogy leültem megcsinálni!

Hogy tetszik Nektek? Viselnétek?

2 megjegyzés:

  1. Lementhetem októberi kedvencekbe ? nagyon tetszik ( még mindig) :)

    VálaszTörlés