2014. október 19., vasárnap

Pozitív percek #55

Nagyon hosszú 1-2 héten vagyok túl most, amit ti is észrevehettetek, hiszen keveset tudtam írni itt a blogon. Most egy olyan időszak következik, ami nem lesz olyan egyszerű, hiszen ez az utolsó évem a suliban, és szakdolgozatot kell készítenem. Sokat leszek a könyvtárban, és sok időt fogok tölteni a gépem előtt, gépelve. :)

Lássuk, mik azok a dolgok, amik a héten mosolyt csaltak az arcomra!
♥ van szakdolgozati témám és konzulensem ♥ színváltós körömlakk ♥ bejön az új szempillaspirálom ♥ megjött a MoYou rendelés (és a kis bibit is remekül kezelték) ♥ tesótól kaptam egy szép órát ♥ ismét szép a bőröm ♥ várni a hűvösebb időt ♥ teázgatni ♥ várom a 4 napos hétvégét ♥ zöld tea ♥ új bejegyzések 

Ez a hét olyan rövid volt, sajnos tegnap is munkanap volt, így csak egy nap maradt a pihenésre. De majd a jövő héten végre tudok kicsit jobban fókuszálni a szakdolgozatomra, hiszen ott a 4 napos hétvége és suli sem lesz, csak munka. :)
Nektek hogy telt a hét?

8 megjegyzés:

  1. Csodaszép óra! Sok sikert és kitartást kívánok a szakdolgozat íráshoz!
    Nekem nehéz hetem volt, igazából ma ért véget. Tegnap este még dolgoztam. Haza jöttem szüleimhez, de holnap este megyek is már vissza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)
      kitartást, ez egy ilyen hosszú hét volt, látod. de jövő hétvégén visszakapjuk :)

      Törlés
    2. Hát én sajnos nem, ismét dolgozom. ( Erdélyben nem lesz hosszú hétvége, nem adják meg :( ).

      Törlés
  2. Kipróbáltad már a spirált?
    Sajnos a tus elég borzalmas, de szemcerka felett jó lesz szerintem, legalább az nem maszatolódik majd el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ezért tudom mondani, h bejön :) a tus a kedvencem, évek óta csak ezt veszem, de persze nem mindenkinek jöhet be minden :D

      Törlés
  3. Tényleg csodaszép az az óra, nagyon rendes tesókád van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valóban nagyon szép :) mi már csak ilyen rendesek vagyunk :)

      Törlés