2014. október 26., vasárnap

Pozitív percek #56

Ismét elrepült egy hét, én pedig újra a pozitív perceket írom.

Lássuk, a héten milyen jó dolgok történtek velem!
♥ új, téli mintás bögre ♥ kakaó ♥ sütit sütni ♥ meglepetés szalvétacsomag anyutól ♥ nagyon ősz van ♥ rózsaszín manikűr a mellrák elleni küzdelem hónapja kapcsán ♥ új teák ♥ karácsonyi alverde testvajszett ♥ új háttérkép a gépemre ♥ egészségesen enni, akkor is, amikor nincs sok időnk főzni ♥ hosszú hétvége ♥ kérdések a szakdogával kapcsolatban (ez jó, ha nem lenne egyetlen kérdésem sem, az gáz lenne)  

Hogy telt a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Hűűű, karácsonyi testvajszett!!! Megkérdezhetem, milyen illatok vannak benne? Amúgy pedig nagyon tetszik a bögréd *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hűűű, igen :D Intsagramon tegnap kiveséztük, én a tavalyiról lecsúsztam és amikor múlt héten megpillantottam egy kicsit vacilláltam vele, de végül tesóm is kért egyet, így egyből kettőt vettem meg tegnap. Mint utánajártam, a tavalyihoz hasonlóan megtalálható benne az áfonyás-csokis, a vaníliás-fahéjas, és van egy új illat, a vérnarancsos. Szóval csak egy új illat van benne, ettől 2014-es karácsonyi szett. :)
      köszi, a bögrét is dm-ben vettem, nagyon tetszik! :D

      Törlés