2014. október 1., szerda

Szeptemberi szerzemények

Ma a szeptemberi szerzeményekről olvashattok, hiszen eltelt egy újabb hónap. Hihetetlen milyen gyorsan telik az idő, elképesztő. Ebben a hónapban kifejezetten sok jó dolog ért, sok olyan dolgot tudtam megvenni, amire már hosszabb ideje vágytam, vagy amire már szükségem volt. 
A hónap elején anyuval és tesómmal elmentünk vásárolni, és akkoriban hirdette meg a Nailland a Mix&Match akciót. Így kihasználtam a kettő áráért kap hármat akciót, és lecsaptam három rózsaszín lakkra. Név szerint: Feel the Breeze, Float On, és Hang-ten Toes.
A Lidl-ben végre ismét előtérbe kerültek a sporttermékek és kiegészítők és én ennek nagyon örülök. Egy fitnesz szalagra már egy ideje vágytam, úgyhogy meg is vettem ezt a türkiz színűt.
Szintén Lidl-ben vettem meg ezeket a hajba valókat. A hajgumi az egyik legjobb, amivel eddig találkoztam, ha nem a legjobb. Az egyik pakk tesómé lett.:) 
Én sem maradtam ki az Alverde testvajcsomag-lázból, engem is kíváncsivá tett annyira, hogy elhozzak egyet magamnak (másikat tesómnak). Ha szeretnétek majd írok róluk, pláne most jön a hidegebb időszak, és ilyenkor nagyon fontos a hidratálás.
A második skater skirt, amit megvettem. :) Menta színű és melegebb anyagból készült, mint a nyárim. Hamarosan megmutatom majd outfit-ben is.
És az előző havi Avon rendelésem, amit egy kicsit később kaptam készhez. A nyaklánc az Adrielle nevet viseli, és az októberi katalógusban is azonos áron szerezhető be. Nekem nagyon tetszik, csinos darab. :) A Senses tusfürdő már nem az első Avonos tusfürdőm, hiszen a téli Winter Cocoon-osból kettőt is vettem, a másodikat most kezdem meg, hogy megint beköszönt a hideg. A Lagoon remek lesz akkor, amikor egy kis frissességre vágyom. És viszonylag uniszex illat, szóval ha apa vagy bárki meglátogat, akkor nem kell női illatokat kennie magára. :D
Valamelyik nap a suliban ültem, amikor megpillantottam, hogy megjelent az új Glamour, a kuponokkal (köszi Eleni), ezért hazafelé beléptem érte. A Barry M-től ugyanaznap megvettem a fekete lakkjukat, mert már nagyon össze volt állva az előző Maybelline-esem, és a Barry M minőségében még nem csalódtam. A nadrágra a Pull&Bearben csaptam le, hihetetlen, milyen nehéz volt egy jó farmert találni magamra.
Amióta elkezdtem edzeni, és átformálódott kicsit a testem (természetesen a pozitív jelentésében kell érteni), azóta nem jók rám a boltban kapható darabok. Mivel olyan pálcikákra szabják, amilyen sosem voltam. Na, de megküzdöttem egy jó gatyóért. :)
Újabb Avon rendelés. A testpermetet először Elenitől kaptam meg, de az már eléggé megcsappant, így megrendeltem. A vaníliás balzsam is jól hangzott a katalógusban és eddig meggyőzött.
A Westend-ben is megnyílt a Nailland, így munka után tesómmal együtt mentünk el megnézni, és megvettünk 3-3 A-England lakkot. :) A választásom három szépséges lakkra esett, a Her Rose Adagio-ra, a Briarwood-ra és a Rose Bower-re, amik mind holografikus lakkok.
A hónapban végre beújítottam egy futócipőt is, mégpedig egy Nike Free Run-t. :) Már teszteltem is, nagyon kényelmes, és ami még pozitív, nagyon hamar megérkezett (mindössze 2 hét alatt itt volt).
Végül, de nem utolsó sorban, benéztem valamelyik nap a Kik-be is, ahol már kipakolták a karácsonyi díszeket, konyhai kiegészítőket, stb. Tavaly volt egy nagyon hasonló szív alakú sütisdoboz is a kínálatban, de ez az idei még jobban tetszik, úgyhogy már most beszereztem, hogy legyen egy karácsonyi hangulatúm is. :)

Ti miket vettetek a hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése