2014. november 14., péntek

A nyomdázás és én

Már hosszú ideje tervben volt, hogy végre megpróbálkozzam a nyomdázással. Nagyon tetszenek az ezzel a technikával készült manikűrök, és még május-júniusban meg is vettem az első palettámat, amivel sikeres vizsgám után leptem meg magam. Vettem egy nyomdázószettet is, de ezzel sajnos nem sikerült elérnem semmit.
Egy ideig nem foglalkoztam vele, talán a sikerélmény hiánya miatt, de nyáron rendeltünk barátnőmmel egy sokak által kedvencként számon tartott nyomdázó szettet, és kaptam jó pár hasznos tanácsot is, hogyan is kell, és mit nem szabad. :)
Alap: A-England Briarwood
Nyomda paletta: MoYou Pro 04
Nyomdázólakk: Essence nyomdázólakk fehér színben
Végül nemrég sikerült a MoYou Pro 04-es lemezről átvarázsolni a körmeimre 1-1 baglyot, ami az első sikerélményem volt. Most pedig végre egy téli mintával is egészen szép eredményt értem el. :) Remélem a jövőben tökélyre fejlesztem majd, és nem kíméllek titeket sem velük, hiszen már 4 mintalemezem is van, és 2 éppen érkezik. :)
Alap: Barry M Coconut
Nyomda paletta: MoYou Festive 06
Nyomdázólakk: Flormar Mirror MR03
Hamarosan tehát fogok jelentkezni még több nyomdázással, remélem ti sem bánjátok majd! :)
Szeretitek a nyomdázott manikűröket?

8 megjegyzés:

  1. Én tegnap kaptam meg a csomagomat,amiben többek között egy Moyou nyomdalemez is volt, persze rögtön ki is próbáltam, de nem igazán jártam sikerrel, van még mit fejlődnöm:D De a te alkotásaid jók lettek, főleg a téli mintás, nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) ha az a baj, hogy elcsúszik a minta, akkor arra egyszerű a megoldás. lakkozd ki a körmeidet, és hagyd megszáradni, fedőlakk nélkül, és így vidd rá a mintát. ezzel a nyomdabélyegzővel szépen fel lehet venni a palettáról a mintákat, az nehezebb, hogy szépen átkerüljenek a körmökre. :)

      Törlés
  2. mindkettő nagyon tetszik, de a hópihés a kedvencem :)

    VálaszTörlés