2014. november 18., kedd

TESZT: Avon Naturals Édes fűszerek és vanília testápoló*

Már hosszú ideje nem volt tesztes bejegyzés a blogon, de most annyi minden felhalmozódott, amiről úgy gondolom érdemes írni, hogy több teszt is várható a közeljövőben itt a blogon.
Ma egy Avon termék tesztjével jelentkezem, mégpedig egy igen aktuális darabéval. A Naturals vonalban jelent meg ez a testápoló, a magyal és shea vajas társával együtt. Az Avon honlapja szerint az Édes fűszerek és vanília egy ragyogást adó, hidratáló testápoló vaníliával, vitaminokkal, és csillogó formulával. C és E vitaminokat, és shea vajat tartalmaz.
Nézzük, milyen vélemény alakult ki bennem erről a termékről!
A csomagolása nagyon kellemes natúr színű, megjelenik rajta a vanília virága, és a fahéj is, amit minden formájában szeretek. Nekem tetszik a design is, ünnepinek is mondható. Műanyag csomagolása van, letekerhető kupakkal. A terméket könnyen ki lehet nyomni a puha műanyag csomagolásból, így akkor sem kell majd küzdeni vele, amikor már a végét fogja járni. :)
A kupakot letekerve elég nagy méretű nyílással találjuk szembe magunkat, amiből nyomás hatására elég sok termék tud megjelenni. Ez elképzelhető, hogy az első 1-2 használatnál zavaró lehet, bár nekem nem okozott gondot a megfelelő mennyiséget kinyomni belőle.
Maga a testápoló szerintem nagyon jól sikerült, hiszen mindamellett, hogy kellemes az illata, kellően hidratálta is a bőrömet (márpedig nekem mindig nehéz dolgom van az extra száraz bőröm miatt), és még a csillámok is rendes mennyiségben oszlathatóak el a bőrön. Se nem túl sok, se nem kevés. A testápolóról még érdemes tudni azt is, hogy egy narancsos és egy krémszínű krémből áll össze, ettől kicsit különlegesebb lesz. :) És hogy ajánlanám-e ezt a terméket másoknak is? Igen, mindenkinek merem ajánlani, aki szereti a vaníliát és az édes fűszerek illatát, és nem idegenkedik a csillámos testápolóktól.

Hogy tetszett nektek a mai tesztalany? Megvennétek?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

6 megjegyzés:

  1. Szerettem volna kipróbálni, de a Balea nyári testápolója után csillámos dolgokkal nem merek próbálkozni, kiütéses lettem tőle :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( ó. sajnálom, hogy így jártál. csillámok nélküli verziót is el tudnék belőle képzelni, mert anélkül is nagyon jó kis termék lenne. :)

      Törlés
  2. Nekem mindkét verziója megvan, annyira finom az illatuk, a csillámokat pedig imádom :) Egyedüli problémám, hogy fáradtan mindig túl sokat nyomok ki belőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) egyetértek veled, nagyon jó illatú és hidratál is. néha kicsit megszalad a testápoló, de hát ez a nagy szájnak tudható be.

      Törlés
  3. Én a másik illatváltozatot próbálgatom ebből, és nemsokára nálam is teszt várható belőle :-) Jól hangzik ez az illatkompozíció is, ha lesz rá lehetőségem, megszagolom :-)

    VálaszTörlés