2014. november 1., szombat

Októberi szerzemények

Ma az októberben vásárolt újdonságokat láthatjátok nálam egy poszt erejéig. A Glamour-napokon vásárolt termékekről külön bejegyzésben már olvashattatok, itt nézhetitek meg ismét.

Október elején érkezett meg ez a ruhám, amit Púderfelhő Anditól vásároltam meg. Nagyon tetszik, arany flitteres miniruha, v-hátkivágással. :) Nagyon jó lenne szilveszterkor felavatni. Ami a képekről nem látszik, az az, hogy nagyon jó meleg. :)
Szintén Anditól vettem ezt a flitteres gallérral és mandzsetta résszel rendelkező blúzt. Nagyon tetszik, kicsit alkalmibb, de nagyon csinos darab ez is.

Ahogy látjátok, nagyon rákattantam ezekre az elegáns blúzokra. A Lidl-ben vásároltam meg ezt a vaníliaszínű darabot, aminek a gallér része rafináltabb, ez ad neki egy kis csavart. :)
Én sem tudtam ellenállni az Essence limitált Lash Princess és a kedvenc szemhéjtusom összecsomagolt verziójának, amire a dm-ekben még le lehet csapni! A szempillaspirál nekem nagyon tetszik, és a szemhéjtust is évek óta csak ezt veszem, így nagyon jól jártam. :) A tust eltettem tartalékba, mert nemrég vettem egy teljesen újat.
Az Essence Hello Autumn trendkiadásának egyik thermo lakkjához is sikerült hozzájutnom, de mivel ez nekem annyira nem színem, így egyik kolléganőm megvásárolta tőlem. :) A rózsaszín jobban tetszett.
Tartottam egy kis kiruccanást, és vettem ezt-azt. A Rossmann-ba célirányosan mentem, ugyanis a tavaly ajándékba kapott epres sajttortás teát akartam újravásárolni. Mint látjátok, nem jutottam már hozzá, valószínűleg szezonális volt. Helyette vettem egy áfonyás-joghurtos, és egy epres-tejszínes teacsomagot. Plusz a kedvenc áfonyás fehér csokimat. Az Astor lakkot anyukám ajánlotta, az NYC helyett, kíváncsi vagyok mit tud majd. Az Essence thermo effekt lakkról már olvashattátok a véleményem is. A Dm-ben jutottam hozzá az alverde új karácsonyi testvajszettjéhez és egy menő téli mintás bögréhez is.
Végül, de nem utolsó sorban, ellátogattam a Kik-be is, ahol vettem egy kisebb henger alakú téli dobozt, amiben majd konyhai dolgokat fogok tárolni, pl. ilyen-olyan fűszereket, tasakos leveseket, stb. A kis tálca pedig remek lesz, amikor a konyhából akarok magamnak hozni egy kis sütikét, meg teát, és nem akarok sokat mászkálni. :) Nagyon cukik.


Ezeket a ruhadarabokat a Tescoban vettem, amikor hazalátogattam. Az első blúz akciós volt, 1.995 ft-ért, és volt még a méretemben, így gondoltam megnézem milyen is lenne. Nagyon tetszik, csini, a melegebb időben fogom hordani meg majd jövő tavasztól. :) A hosszú ujjú magenta színű blúzt már a Köki Tescoban kinéztem, és most az enyém lett végre.
Sapkát pedig már nagyon hosszú ideje nem hordtam, valahogy sosem éreztem úgy, hogy találnék egy csinos darabot, amiben nőnek nézek ki, nem pedig egy kislánynak. Csajok, azt hiszem ti értitek a problémát. :) Ez a darab ráadásul akciós volt és jól is áll. :)

Ennyi lett volna az októberi zsákmány.
Miről szeretnétek még olvasni részletesebben? (testvajszett, körömlakkok, szempillaspirál, szemhéjtus?) 
Ne feledjétek, az Instagramon sok sok képet szoktam közzétenni, így érdemes ott is követni, ha szeretnétek rögtön értesülni mindenféléről. :)

12 megjegyzés:

  1. Hű, az az arany flitteres felső valami csodaszép, és ahogy elképzelem rajtad nagyon illik is hozzád :) A másik kedvencem a bögre lett, imádom a bögréket és ez olyan aranyos ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, nagyon aranyos vagy :) :D most úgy éreztem kell egy mintás, téli bögre is a gyűjteményembe.

      Törlés
  2. Az első kettő aranyflitteres csoda nagyon-nagyon tetszik! Lassan már én is szeretnék KIK-be menni pár karácsonyi cuccért, bár még korainak érzem picit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kik-be bármikor érdemes már bemenni, mert már egy hónapja karácsonyi dizájn van náluk :D és köszi! :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper dolgokat vásároltál! Az ing szuperül áll rajtad! A bögre nagyon tetszik! A testvajak nekem is megvannak, és nagyon tetszik az illatuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) nagyon kedves tőled! a testvajak szuperek, nekem is nagyon tetszik mindegyik.

      Törlés
  4. A flitteres ruha nagyon jól néz ki, a sapi problémát átérzem, én is épp keresem a tökéleteset (bármilyet ami jól áll) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) sok sikert hozzá, nem egyszerű feladat, de biztosan sikerül. :)

      Törlés
  5. Én is az Astor lakkot használom, és nekem bevált. Kicsit drágább, mint a NYC, de szerintem nagyon jó. Már a második üveget használom. És ami még jó, hogy nem úgy fogy el, mint a NYC, hogy egy idő nem műkődik, hanem szépen elfogy. legalábbis nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt jó hallani. nekem még van egy kevés nyc-m, ha elhasználtam kezdem az astort, de mivel volt rossmannos 10%-os kuponom, így megvettem már most. alapból is ott volt a legjobb áron. :)

      Törlés
  6. Azta, de csinosnak tetszik lenni azon a képen! Egyre nőiesebb vagy, nagyon tetszik, ahogy egyre inkább hölgy leszel a lányból :-) Ilyen megkötős blúzom nekem is van, csak ujjatlan, pedig nagyon szeretem ezt a megoldást, úgyhogy remélem, egyszer hosszú ujjúban is ki tudok fogni egy ilyet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj, nagyon köszönöm, nagyon kedves vagy!! :) :D ez nagyon csini, ha valahol látok még hosszú ujjút, majd jelzem ;)

      Törlés