2014. november 30., vasárnap

Pozitív percek #61

Ez is a hét gyorsan elrepült, holnap pedig már új hónap veszi kezdetét, így nézzük az utolsó novemberi pozitív perceimet.

Lássuk, ezen a héten mik okoztak örömet!
♥ szoknyát felvenni ♥ téli kabátos idő ♥ kihelyezni a karácsonyi dekorfámat ♥ új edzésprogram ♥ házi kenyér készült ♥ új téli pufi kabát, és még kedvezményesen is jutottam hozzá ♥ meglepetés baglyos kitűző Katytól ♥ blogtalálkozó volt a hétvégén ♥ kézhez kaptam a két új MoYou nyomdapalettámat ♥ csodásan sikerült a 3. nyomdázásom, karácsonyi mintásat választottam ♥ készülés, ajándékbeszerzés karácsonyra 

Nos, ennyi lett volna a mai bejegyzés. Nektek hogy telt a hetetek?

8 megjegyzés:

  1. Örülök nagyon, hogy találkoztunk megint, a manikűröd meg fergetegesen szépre sikeredett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, kedves tőled! én is örülök, hogy ismét találkoztunk! :D

      Törlés
  2. Szép a manikűr és a karácsonyi dekor fa nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép ez a nyomdázás, és remélem, máskor is velünk tartasz a találkozón :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! természetesen szívesen veletek tartok máskor is. :)

      Törlés
  4. Tudnal nekem kicsit tobbet irni a koromnyomdazasrol? Annyira gyonyoru es en is szivesen kiprobalnam:) Elore is koszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen írok neked róla, ha gondolod írj egy e-mailt, de azt hiszem a héten bejegyzés formájában is megírhatom, amit eddig tudok, tapasztaltam a témában. :)

      Törlés