2014. december 28., vasárnap

TESZT: Avon Gel Finish körömlakkok*

Régen volt már teszt itt a blogon, ezért most négy Avon Gel Finish lakkról készítettem el az átfogó véleményemet. Ha még nem próbáltátok ezt a vonalat vagy az Avon lakkokat, akkor bízom benne, hogy hasznos lesz számotokra a bejegyzésem.
A négy árnyalat a következő: Very Berry, Orange Crush, Perfectly Plum, és Barely There. A négy lakk üvege között vannak hasonlóságok, de eltérések is. A sötétebb árnyalatok üvegére fehérrel kerültek fel a feliratok, míg a világosabb lakkok fekete feliratot kaptak. Az üveg lapos, széles fajta, fekete műanyag kupakkal, ez utóbbi kicsit gyűjti az ujjlenyomatokat. Az ecsete mind a négy lakknak azonos, lapos, hosszabb, viszont nem annyira vékonyka, mint például a China Glaze lakkoké.
Az első két lakk a Barely There és az Orange Crush. Mindkettőből érdemes két réteget használni, ha teljes fedést szeretnénk elérni. A nude árnyalat eléggé sárgás beütésű, így ez az én színeimhez nem illik, emiatt nem is tetszik magamon annyira. Ezt leszámítva a Barely There minőségével is voltak gondjaim, ugyanis már másnap elkezdett nagyobb darabokban pattogni. A narancssárga lakkról nem tudok rosszat mondani, ha kedvelitek ezeket a narancsos színeket, akkor nem lehet vele gondotok. Ez egy elég alap narancssárga szín, ennél vannak a Gel Finish vonalon belül pirosasabb finishűek is, ha azt jobban szeretitek.
Végül a két kedvencemet láthatjátok. Az abszolút győztes a négy lakk közül a Very Berry, ami egy rétegben tökéletesen fed, és tartós darab is, nem pattogzott meg, csak megkopott, mire lemostam. A Perfectly Plum egy nagyon szép lila lakk, ami lámpafényben vagy napsütés mellett érvényesül igazán, mivel mikroglitteres lakkról van szó. Ezek a mikroglitterek viszont normál fényviszonyok között szeretnek elbújni. Szintén tud fedni egy rétegben (egy vastagabb), viszont hamarabb elkezd kopni a lakk, mint a Very Berry.

Mind a négy lakkra igaz, hogy szép fényesre száradnak önmagukban is, de a végeredmények és a tartósságok szempontjából eltérően teljesítenek. Ha szeretnétek kipróbálni az Avon Gel Finish lakkokat, akkor érdemes a januári katalógusból rendelni, hiszen remek akciós áron kaphatóak!
Van Gel Finish lakkotok az Avontól? Hogy tetszenek nektek?

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

11 megjegyzés:

  1. Egyetlen egy lakkom van ilyen Gel finish, a Laving Levander,de nem a legkedvencebb. A színét imádom, viszont a tartóssága nem a legjobb. :( Szerintem ezért nem is fogok többet vásárolni.
    A Verry Berrynek csodaszép színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a lavender sky árnyalatra gondolsz?
      sajnos elég eltérőek tartósság szempontjából, viszont a színeik nekem nagyon tetszenek élőben, üvegben mindegyik nagyon szép. szerintem a Very Berry mindenképpen megérné, mert az mindenhogy jól teljesít. ;)

      Törlés
    2. Igen igen arra. Fejből írtam és úgy látszik nem emlékeztem tisztán a nevére. Meglesem a katalógusban, talán adok még egy esélyt ennek a Gel finishnek.

      Törlés
    3. volt olyan nevű avon lakk, nem csoda, h hirtelen ez jutott eszedbe. :) szerintem érdemes még esélyt adni neki :)

      Törlés
  2. Nekem van néhány Gel finish lakkom, jó a véleményem róluk, de elég ritkán használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy jók a tapasztalataid, én sem tartom kizártnak, hogy még fogok venni ebből a vonalból más árnyalatokat. :)

      Törlés
  3. Nekem ezek a sima színek drágák, akkor már inkább Moyra, bemegyek az üzletbe és megveszem, nem kell várni a lakkra meg a tanácsadónőhöz autózni a termékért. Bonyolult nekem a rendelés, különben biztos lenne pár ilyen lakkom is, kipróbálás miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megértelek. amúgy is nehezebb katalógusból rendelni, én is mindig megnézem a neten róluk mit lehet tudni, és volt már olyan, hogy a katalógusban egészen más színnek tűnt, mint a képeken. :) a moyra pedig egyre jobb minőségű mostanában :)

      Törlés
  4. Én továbbra is nagyon szeretem az Avon lakkokat, és hihetetlen, hogy még sok nap múltán is mennyire fényesek maradnak :-) Mondjuk most nagyon ráálltam az alap- és fedőlakkok használatára, nehogy letörjenek a körmeim, de kíváncsi leszek, hogy a természetes körmeimen hogyan teljesítenek majd :-)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én Red velvet színűt szeretnék rendelni..De tartok tőle picit így ahogy olvastam hogy ahány árnyalat annyi féle különbség..
    Csak az felől érdeklődnék hogy mennyi idő míg a Gel Finish megszárad? :)
    Előre is köszönöm a válaszokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én mindig használok fedőlakkot, amit meggyorsítja a száradási folyamatot, így nem tudom, hogy önmagában mennyire szárad gyorsan a lakk.
      ha ajánlhatok egy fedőlakkot, akkor az essence better than gel nails high gloss fedőlakkot próbáld ki, ezzel 15-20 perc alatt megszáradnak a manikűrök! :)

      Törlés