2014. december 18., csütörtök

Blog Karácsony 2014

Idén én is jelentkeztem az Iluss által meghirdetett Blog Karácsonyra. Talán nem kell már bemutatni a kezdeményezést sokaknak, de a lényege röviden annyi lenne, hogy karácsonyra meglepetés csomagot küldhetünk a párunknak, és így okozhatunk örömet a másiknak.

Én Emesét ajándékoztam meg.
Engem pedig Zitu.


Egy dobozban érkezett a csomag, és nagyon sok jó dolgot válogatott össze nekem Zita. Annak külön örültem, hogy egy kis üdvözlőlapot is küldött, ettől nekem sokkal személyesebb lett! Kaptam jó pár olyan terméket, amiket itthon nem lehet kapni, ezeknek is nagyon örülök, főleg az ebelin-es sminkszivacsnak. Nem csak, hogy cuki és rózsaszín, de már régóta ki akartam próbálni egy ilyen szivacsot! :)
A Look by Bipa körömlakk Yeti Effektes lesz, ez nem tudom pontosan mit jelent, de majd kiderül. :) A Maybelline lakk egy glitteres fedőlakk, amiben kék, ezüst és rózsaszín glitterek kaptak helyet. A Maybelline-től kaptam még egy terméket, ez a Baby Lips hidratáló verziója. Utánanéztem és több féle is van, de nem tudom ez itthon kapható-e, úgyhogy ez is szupi.
A Yankee Candle tart-okat már régóta nézegetem, ebben a hónapban kaptam Zitutól 3 tartot és mintagyertyát és én is megleptem magam és Emesét egy-egy tarttal, úgyhogy belecsaphatok az ünnepi párologtatásba. :) A mintagyertya a Cherries on Snow, a tartok pedig: Sugared Apple, Christmas Eve és Christmas Memories.
Ezeken kívül kaptam egy Milka Sweet Winter csokit (imádom), egy baglyos határidőnaplót, nagyon cuki, és viszonylag hosszabb feljegyzésekhez is elegendő benne a hely, valamint egy doboz Milford teát (Hópelyhek tánca, narancs-rum ízű gyümölcstea). Ezt is hamarosan kipróbálom, nagy teafogyasztó vagyok, úgyhogy tényleg nagyon örülök neki.

Nos, ezeket kaptam Zitutól, és mindegyik ajándék nagyon tetszik, de azt hiszem, ezt lehet érezni a bejegyzésből. :) Nagyon sikerült eltalálni az ízlésemet és azt, minek örülnék. Köszönöm!

Nézzétek meg a többiek miket kaptak/adtak!

31 megjegyzés:

  1. szuper ajándékok, a füzet és a viasz tart nagyon jók (:

    VálaszTörlés
  2. Hű de szép dolgok! :) A tartok csodásak, mindegyiket imádom én is. :) A kis füzet nagyon cuki. :)

    VálaszTörlés
  3. Szupi csomag! az ebelines szivacskát én is most vettem meg nagyon klassz! :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. köszi :) nekem is nagyon tetszenek!

      Törlés
  5. Zitutól én is anno a nyereményjátékos nyereményemhez is kaptam kis üdvözlőlapot, azóta is megvan ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezek olyan szép emlékek, nagyon jó eltenni, és évekkel később elővenni és emlékezni erre az időszakra :)

      Törlés
    2. Ez most nagyon jól esett kamiii! :)))
      Egyébként én is így vagyok, elteszek minden ilyen kis üzenetet!

      Törlés
  6. Szuper csomagot kaptál! :)) Ugyanolyan baglyos füzetem van,csak A4-es ben :) És azok a Yankee tartok *-* A sminkszivacsra kíváncsi lennék ( kár hogy nem lehet kapni nálunk). Egyébként nagyon aranyos dobozkában kaptad a csomagot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) majd beszámolok róla, de ennek nagyon örültem. amúgy nem tudom miért nem hozták (még) be, szerintem sokan lecsapnának rá. :)
      igen, nagyon cuki dobozban jött és még be is volt csomagolva is!

      Törlés
  7. Remek csomag, a Look by Bipa lakk volt az első ami megragadta a tekintetemet :D

    VálaszTörlés
  8. csodaszép ajándékokat kaptál :)

    VálaszTörlés
  9. A Snow Waltzos tea iszonyat finom :)

    VálaszTörlés
  10. Annyira örülök Lilla, hogy sikerült eltalálnom mindent!!! :)))) A Yeti Effect lakkról próbáltam kideríteni mit is takarhat, de vagy az én németem nagyon béna vagy csak az eladó csajszi nem volt képben, de elbeszéltünk egymás mellett. :D Én nem szeretem a teát, de itthon imádja ezt a "hópelyheset" mindenki, remélem ízleni fog Neked is! :) Amúgy sokkoló látvány volt szembesülni az írásommal, így utólag bánom, hogy nem erőszakoltam ki magamból gyöngy betűket. :D
    Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! én könnyen elolvasom bárki írását, szóval ne aggódj emiatt! :) kíváncsi vagyok a teára, ígérem, nemsokára kipróbálom. :)
      lakkokat majd mutatom, meg a szivacsról is tervezek írni :) de olyan szép, még nem merem használni. :D
      Kellemes Ünnepeket Neked is!

      Törlés
  11. Mindegyik ajándék nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó kis csomagot kaptál ^-^

    VálaszTörlés
  13. Jó dolgokat kaptál, az a tea nagyon finom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! ki is fogom most már próbálni mielőbb :)

      Törlés
  14. Ez nagyon jó csomag lett, mennyi YC finomság :) A tea és a lakkok is nagyon jók :)

    VálaszTörlés