2014. december 13., szombat

Christmas TAG 2014

Idén több karácsonyi ihletésű tag-gel is találkoztam, de egyelőre csak egyet töltöttem ki. Mivel még egy vizsgám van a jövő héten, így nagyon el vagyok tűnve, Instagramon még azért posztolok olykor. :) Viszont egy karácsonyi tag azért mindenképpen idekívánkozik a blogra, idén is.
A tag-et Eleninél találtam, ha tetszik Nektek is, töltsétek ki!

1. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
Nincs igazán kedvenc karácsonyi filmem, leginkább azért, mert nagyon sokszor vetítik le ezeket a filmeket, és egy idő után megunja az ember. Ha mondanom kellene egyet, akkor az Igazából szerelem lenne az, de idén tervezem megnézni a Polár Expresszt is, ha sikerülne karácsonyig, az szuper lenne. :)

2. Szenteste vagy karácsony reggelén bontod ki a karácsonyi ajándékaidat?
Nálunk 24.-én este van a családi (anyu, apu, tesóm és én) ajándékozás, de idén csak hárman leszünk Szenteste. Tesómékkal 1-2 nappal később találkozunk és ünneplünk.

3. Mi a kedvenc karácsonyi emléked?
Nem is tudom. Az az igazság, hogy gyerekkoromból nem emlékszem sok dologra, így konkrét emléket nem tudok felidézni. Arra emlékszem, hogy amikor leesett egy nagyobb adag hó, apával mindig mentünk szánkózni és hóembert építeni. Egyik évben épített a kutyánknak is hókutyust. :)

Forrás
4. Kedvenc ünnepi étel?
Linzer, ördöghalom (de ezt már nem csak karácsonykor szoktuk elkészíteni), a karácsonyi menü (már néhány éve tonhalkrémes csirkemellet szoktunk készíteni, a receptet megtaláljátok a receptek fül alatt).

5. Kedvenc ünnepi étel? (Ez a kérdés egymás után kétszer is felbukkan, nem tudom mi lehet a különbség.)
Lásd 4. pont. :)

6. Kedvenc karácsonyi illatod?
Fenyőillat. Az illatosított gyertyák, párologtatók, és tartok égetése nekem egyértelműen téli jelenség, a kedvenc illatos gyertyám az Intersparban kapható levendulás, de szeretem a vaníliás verziót is, és most ismerkedem a Yankee Candle tartokkal is, ebből eddig a Christmas Cookie illatút vásároltam meg, jövő héten pedig elkezdem tesztelni is. :)

Forrás
7. Van saját karácsonyi hagyományod?
Szerintem nagyon is érvényes az "ahány ház, annyi szokás" című mondás, ezért biztosan lenne olyasmi, ami másoknál másképp működik az ünnepekben, mint nálunk. Bár semmi kirívót nem tudok mondani.

8. Milyen dísz kerül a karácsonyfád csúcsára?
Van egy csúcsos csúcsdíszünk, amit ennél jobban most nem tudok leírni. Ha találok képet róla, akkor megmutatom.

9. Mi volt a legőrültebb/legvadabb ajándék kívánságod, amit gyerekként sosem kaptál meg?
Azt hiszem ilyesmire nem emlékszem.

10. Mi a kedvenced ebben az ünnepben?
Az, hogy együtt van a család, és nyugalom van, békesség, és szeretet vesz körül.

Ha tetszett nektek a bejegyzés, és van kedvetek hozzá, töltsétek ki ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése