2014. december 30., kedd

Decemberi szerzemények

A mai bejegyzésben megmutatom nektek, hogy decemberben miket vettem/kaptam. A karácsonyra kapott ajándékaimat is ebben a bejegyzésben fogjátok látni. :)
Mivel a Blog Karácsonyra szerettem volna meglepni a páromat egy Yankee Candle tarttal is, így az Árkádban meg is vásároltam életem első YC tartját, ami a Christmas Cookie illatú darab lett. Nővérem is kapott egyet karácsonyra (nem ezt az illatot), remélem tetszik neki is! Szerintem nagyon jól belengi az illata a szobát, nem ez lesz az utolsó vásárlásom a márkától.
November végén volt egy kis edzés-beli válsághelyzetem, pár napig nagyon nem volt kedvem és energiám sem edzeni, úgy éreztem, nincs értelme az egésznek, de akkor sikerült meggyőznöm magam, hogy ez csak pillanatnyi válság, és mindig van értelme minden edzésnek. Igazából csak egy kis változatosságra vágytam, és ekkor akadtam rá Jillian Michaels 30 day shred programjára, amit azon nyomban el is kezdtem. És vettem egy pár új súlyzót magamnak, amik azóta is remekül szuperálnak. 
A H&M-ben megkezdődtek a leárazások, és december elején még voltak sport ruházati termékek is akciósan, így erre a beépített melltartóval ellátott felsőre lecsaptam. Persze nem farmerral viselem, de így legalább meg tudjátok nézni felvéve is. :)
Elenimmel is megejtettük a karácsonyozást még mielőtt hazautaztam volna az ünnepekre, és ilyen cukin becsomagolt nekem minden meglepit.
A csomagban pedig ezek lapultak. Mindegyiknek nagyon örülök, tényleg mindegyik nagyon szeretve van/lesz nálam. :) (A lakkok: Flormar Genius Glitter - Compass, China Glaze - Call of the wild sötétbarna lakk.)
Az ünnepekre hazautaztam szüleimhez és a Kaposvári Müllerbe is benéztem, ha már ott voltam. Nagyon sokat kajtattam matt fedőlakk után, de sehol sem volt kapható, amikor otthon a L'oreal polcán megláttam ezt az egyetlen darabot. Nem volt kérdés, és még a magasabb ára (mint pl. Rossmannban vagy DM-ben) sem tudott visszatántorítani tőle. Ekkor döntöttem el, hogy megveszem végre a Catrice Camouflage korrektorát (010 Ivory), és megtetszett az Essence Good Girl Bad Girl kollekció egyik szájfénye is.
Otthon vettem szintén ezt a cuki hóemberes párologtatót (a sapkája levehető), amit a karácsonyi vásárkában találtam, és a fővárosi árak feléért/harmadáért hoztam haza magammal. Még két YC tarttal is gazdagítottam magam, ha már az Árkádban csak ideiglenesen, de sokkal inkább útbaeső módon lehetett kapni az ünnepek előtt őket. Az Avon egyik újdonsága is ebben a hónapban került hozzám, isteni illata van és nagyon tetszik a hatékonysága is. Foot works makadámdiós lábkrém. 
És ezeket kaptam karácsonyra a családtól, anyuéktól, papámtól, tesóméktól. Sok-sok szépség van itt, mindennek nagyon örülök. :) Szuper dolgokkal leptek meg, nem tudnak olyasmit adni, aminek ne örülnék. Hiába, huszonsok év alatt már ismernek, mint a rosszpénzt. :)


Csodás dolgokkal gazdagodtam idén is, illetve ebben a hónapban is.

Ti miket vásároltatok/kaptatok a hónapban?

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. igen :) alig várom, hogy filmen is megnézhessük. még előbb az ötödik részt is fel akarom eleveníteni, de időm mint a tenger. :)

      Törlés
  2. Mesés ajándékokkal halmoztak el, a baglyok pedig még mindig cukkendrollok! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés