2014. december 23., kedd

It's Christmas time

A mai bejegyzés a karácsonyi hangulatot hivatott meghozni, olyan képek segítségével, amik szerintem hűen tükrözik a karácsony szellemét. Ma sok-sok képet válogattam össze nektek, hogy meghozzam a karácsonyi hangulatot mindenkihez, aki még nem érzi annyira magáénak az idei karácsonyt. Nem is fűznék hozzá semmi különöset, szerintem a képek magukért beszélnek! :)
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás 
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Forrás
Nektek melyik kép a kedvencetek? Mennyire szoktatok kiöltözni karácsony este? Melyik a kedvenc manikűrötök a képek közül?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos képeket választottál, mindegyik nagyon inspiráló. Most kaptam a barátnőmtől karácsonyra egy szuper körömnyomda készletet, azzal alkotok ma valamit, igaz virágos, nem karácsonyi, de sebaj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      na, az szupi!! a nyomdázással olyan szép manikűröket lehet csinálni, és nem is tart olyan sokáig, mintha szabad kézzel rajzolnád, és még esztétikusabb is :) remélem tetszeni fog neked is, mert jó kis dolog ez.
      én is nyomdázni szeretnék holnap, az ötlet már meg is van. :)

      Törlés
  2. Csodásak ezek a képek, és hiába múlt már el hivatalosan a karácsony, én még most is örömmel nézegetem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök neki, hogy ennyire tetszenek :D én is imádom őket

      Törlés