2014. december 6., szombat

NAILS OF THE DAY: Festive Stamping

Aki követi az Instagram oldalamat is (itt), az bizonyára már láthatta a mai bejegyzés főszereplőjét, ezt a Festive nyomdázást. A múlt hétvégi blogtalálkozó alkalmából úgy gondoltam, kicsinosítom a körmeimet és mivel több időm is volt, így valami extrában gondolkoztam.
Végre sikerélményem is volt a nyomdázásban, így elővettem a MoYou Festive lemezeimet (06, 01) és a kedvenc mintáimat vittem fel a körmeimre. Ez az első olyan nyomdázós manikűröm, amivel kifejezetten elégedett lehetek, mert nagyon szépre sikerült.
Nyomdázáshoz a Flormar Mirror lakkját használtam, alapszínnek pedig a China Glaze tavaly őszi kollekciójában megjelent Red-y & Willing árnyalatot. 
Ezzel a manikűrrel  neveztem a Nailland Hungary Naillandmani nevű heti játékán is, és olyan szerencsés voltam, hogy nyertem! :) Nagyon örültem neki, hiszen a nyomdázás még nekem is elég új terület, de kezdem nagyon megszeretni, csodás dolgokat lehet vele készíteni.

Hogy tetszik nektek a manikűr?

4 megjegyzés: