2014. december 14., vasárnap

Pozitív percek #63

Mára a pozitív percekkel készültem, amiben a heti pozitív dolgokat gyűjtöttem össze. Azt meg kell jegyeznem, hogy a héten még erősen tanulok, szerdán van a vizsgám, úgyhogy a késői poszt is ennek oka.

Lássuk, mik okoztak örömet a héten!
♥ csodás körömlakk Elenitől, most próbáltam ki ♥ nyomdázás ♥ otthon lehettem a szüleimmel ♥ kamillás fürdőbombával lazítani a kemény munka után (értsd: tanulás ezerrel és edzés) ♥ linzer kóstoló a karácsonyi sütikből ♥ H&M leárazáson rábukkanni egy csini sportfelsőre ♥ sikeres vizsga ♥ Yankee Candle tart ♥ meglepi fahéjas kürtőskalács anyutól ♥ finomakat enni ♥ karácsonyi csomagolás 2. rész 

Nos, mára ennyi lett volna a pozitív adag. Veletek milyen jó dolgok történtek a héten?

6 megjegyzés:

  1. Mármint múlt héten? :)
    A linzer a kedvencem :) Nyugis hetem volt, én annak örülök. Lakk, nyomdázás és új felső nálam is volt :) De én kötött pulcsit vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen. általában a bejegyzés vasárnap készül, délután szoktam posztolni, így szerintem a "héten" még belefér. :)
      egy nyugis hét nekem is jól jönne :)

      Törlés
  2. Szép manikűr és a Yanke Candle... ♥

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. ez az első YC-m, a Christmas Cookie, és imádom :D tényleg a teljes lakást belengi az illata, szupi ;)

      Törlés