2015. január 4., vasárnap

It's a new year

Új év. Új kezdet. Új én? Sokan az új év eljövetelével beleesnek abba a hibába, hogy olyan fogadalmakat tegyenek, amelyeket nem tudnak vagy csak nagyon nehezen megtartani.
Ezzel szemben én nem tervezek nagyon nagy változásokat az életmódomban, de bizonyos dolgokat mindig kitűz maga elé az ember. Ezeket a célokat reálisan kell megválasztanunk, és mindegyikért tennünk kell valamit, minden egyes nap. Máskülönben nem működik.
Forrás
2014-ben elég mozgalmas évet éltem meg, és remélem, hogy 2015 sem lesz különb ezen a téren. Nekem arra van szükségem, hogy mindig lefoglaljam magam valamivel, amiben a munka nagyon sokat segített nyáron. Nagyon szerettem ezt a munkát, azt a közeget, amiben voltam. Hiányzik is. De már nagyon közel vagyok a célomhoz, már látom magam előtt azt az egy évet, amit még át kell vészelnem, hogy elérjem.
A másik legjobb dolognak az edzést tartom, és azt, hogy még 2013-ban elkezdtem, és azóta is töretlen lelkesedéssel tudok nekiállni egy-egy edzésnek. Szerintem nem csak azért fontos, mert egészségesebbek leszünk tőle, és jobb lesz a közérzetünk, de az állóképességünk is javul, arról nem is beszélve, hogy milyen pozitív eredményeket érhetünk el vele. Az egész testünket átformálhatjuk és elérhetjük a kitűzött célokat, ha elég kitartóak vagyunk.

Hogy milyen jó dolgok történtek velem 2014-ben?
  • Az év elején kiderült, hogy mely szakirányok indulnak a szakomon, és az egyik abszolút megtetszett, nagyon örültem, amikor nyáron kikerültek az eredmények, és kiderült, hogy ezen a szakirányon fogok végezni. :) 
  • Tavasszal vásároltam egy pár nagyobb méretű súlyzót, hogy az edzéseket végre rendes súlyokkal tudjam végezni. 
  • Elkezdtem a körmeimet  (tudat alatt) növeszteni és már nagyon megszerettem a hosszabb verziót. :) 
  • Ehhez kapcsolódik, hogy végre jobban elkezdtem foglalkozni a manikűrökkel is, és kreatívabb verziókkal is próbálkoztam. És végre a nyomdázás is sikerült.
  • Kitartóan végigedzettem ezt az évet, és minden nehézség ellenére, sikerült fejlődnöm is.
  • Sok-sok új könyvet sikerült kiolvasnom.
  • Sok új embert ismerhettem meg, remélem ezek az ismertségek kitartanak hosszabb távon is.
  • Sokat haladtam a szakdolgozatommal, és egy jó fej konzulenst sikerült találnom a témámhoz, aki tényleg segítőkész, ha kérdésem támad.
  • Próbálkoztam mindig csinosan járni a munkába, és nem elhanyagolni magam. Jelentem, nagyon jó kis időszak volt, ebből a szempontból is. Alig várom, hogy újra dolgozhassak, és vége legyen a sulis éveknek.
  • Kétszer is nyertem a Nailland Hungary Naillandmani játékán. :)
  • Egészségesebb életmódra váltottam.
  • Beújítottam egy okostelefont, és végre én is megtalálható vagyok Instagramon.

És, hogy egy kicsit a blogról is szó essen; 2014-ben a legnépszerűbb bejegyzések a következők voltak:

Nincsenek hatalmas nagy terveim a bloggal kapcsolatban, de örülnék, ha több kreatív manikűrt tudnék nektek megmutatni, ebben mindenképpen szeretnék fejlődni. Régóta nem vettem részt kihívásokban, ennek egyszerűen az az oka, hogy sokszor rájöttem már, hogy az előre megadott témákhoz nem mindig volt kedvem, így egy olyan manikűr készült el, ami nem igazán nyerte el a tetszésemet. A másik ok, amiért nem vagyok oda a meghatározott ütemtervekért, az nem más, mint az idő szorossága. Sokszor egy héten belül vannak az időpontok, és én mindig szeretem az elkészült manikűrt addig viselni, amíg csak lehet, így kevés idő maradna elkészíteni a következő témát. Viszont ígérem, hogy kihívás mentesen is lehet jókat alkotni és inspirálódni, úgyhogy ezt fogom tenni én is. :) Már sok-sok tervem és ötletem van, amiket szeretnék idén megvalósítani.
Forrás
A blogon fellelhető rovatokat egyelőre nem tervezem változtatni, de szívesen olvasom a véleményeteket, hiszen a blog értetek is van. :) Még nem tudom, mit hoz ez az év a blog szempontjából, de igyekszem a lehető leggyakrabban posztolni.
Ha van kedvetek, írjátok meg, hogy mit szerettek a legjobban a blogon, és mi az, amiből többet/kevesebbet látnátok idén!

2 megjegyzés:

  1. Szeretem a blogodat, mindig elmosolyodom egy-egy posztod láttán. Idén én is neki fogtam tornázni, eddig sikeresen teljesítettem :D.
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nagyon jól esik, hogy szereted a blogomat, és követed az eseményeket! :)
      tornázni nagyon jó dolog, régebben nem voltam elég kitartó, de már ezen is tudtam változtatni, és nagyon jó érzéssel tölt el.
      köszönöm :)

      Törlés